پرسپولیس نیوز :  مدافع پرسپولیس از اقدام این باشگاه که قرار است در بازی با ذوب آهن اتفاق بیفتد، تشکر کرد.

مهرداد پولادی درباره این موضوع که بازیکنان پرسپولیس در بازی مقابل ذوب‌آهن با پیراهنی که عکس او روی آن درج شده به میدان می‌روند، اظهار کرد: جای تشکر دارد از همه افرادی که باعث و بانی این کار هستند. من در این مدت شرایط سختی را گذراندم و باید از همه افرادی که به یادم بودند تشکر کنم. همه بازیکنان پرسپولیس دوستان خوب من هستند و از همه آنها تشکر می‌کنم. امیدوارم با بازگشتم به تمرین های تیم محبت‌های آنها و سایر مسئولان تیم را جبران کنم.

وی درباره آخرین وضعیت مصدومیت خود پس از دومین عمل جراحی‌اش در یک ماه گذشته گفت: خوشبختانه عمل جراحی رضایت‌بخش بود. امیدوارم که هرچه زودتر بتوانم به میادین بازگردم و به پرسپولسی کمک کنم.

پولادی درباره عوامل طولانی شدن مصدومیتش گفت: به هر حال این مصدومیت‌ها در فوتبال طبیعی است و ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید. آسیب دیدگی من در ابتدا چندان جدی نبود و بعدها سر اتفاقاتی بزرگ شد. اما به هر حال اتفاقی است که افتاده. شاید خیری بوده که من بیشتر از میادین به دور باشم. از کسی ناراحتی ندارم و هر چه بود تمام شد. به امید خدا تلاش می‌کنم زودتر به تمرین‌های تیم برسم.

مدافع پرسپولیس درباره شرایط این تیم در فصل جدید هم گفت: بازیکنان جوان خوبی به پرسپولیس آمده‌اند و امیدوارم هرچه زودتر با سایر اعضای تیم هماهنگ شوند. امسال به حضور علی دایی همه تلاش می‌کنیم به ناراحتی هواداران پایان دهیم و حداقل یک جام برای آنها به دست بیاوریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)