خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای حفظ روند خود محکوم به پیروزی مقابل نفت تهران هستیم.

مهرداد پولادی پس از تمرین امروز در خصوص لغو بازی پرسپولیس و گهر گفت: با توجه به شرایط پیش آمده بالاخره این اتفاق افتاد. نمی‌شود درباره این موضوع حرف زد که آیا چنین تصمیمی به نفع یا ضرر ما شد.

وی افزود: خوشبختانه روند رو به رشدی را داریم و اگر بازی با گهر انجام می‌شد روند رو به رشد خود را حفظ می‌کردیم. الان نباید به فکر این مسئله باشیم که بازی با گهر لغو شده از شرایطمان دور می‌شویم.

پولادی ادامه داد: باید تمام تمرکز خودمان را به بازی با نفت مشغول کنیم، کار بسیار سختی را روز سه‌شنبه داریم اما محکومیم که فقط به برد فکر کنیم تا دل هواداران شاد شود. نفت تیمی بسیار خوب در فوتبال ما است.

وی افزود: آنها مدیریت و کادر فنی بسیار خوبی دارند اما ما هم هرگز نباید اشتباه کنیم و باید مقابل این تیم باهوش باشیم. در جام حذفی فقط باید به پیروزی فکر کنیم نه نتیجه دیگری چون ببازیم باید با جام حذفی خداحافظی کنیم.

پولادی در خصوص اظهارات جدید کی‌روش که تیم ملی به جام جهانی خواهد رفت گفت: ما هنوز هیچ چیزی را از دست ندادیم کار ما سخت است اما در خردا امید زیادی برای صعود به جام جهانی داریم. مطمئن باشید اتفاقات خوبی در انتظار تیم ماست. اگر با شکست لبنان و قطر 6 امتیاز را بگیریم به جام جهانی خواهیم رفت و فوتبال ما راهی برزیل می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)