خبرگزاری پرسپولیس : بازیکن تیم ملی گفت بازیکنان قصد دارند با برتری مقابل ازبکستان کار را تمام کنند.

مهرداد پولادی پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی گفت: جو و اوضاع تمرین بسیار خوب است و ‌آماده بازی با ازبکستان هستیم. ‌منتظریم اشکان دژاگه هم به تیم اضافه شود و روز چهارشنبه با کسب سه امتیاز این بازی قدم محکمی برای رسیدن به جام جهانی برداریم.

وی افزود: می‌خواهیم با پیروزی برابر ازبکستان کار را تمام کنیم و نگذاریم سرنوشت ما به آینده کشیده شود. با حمایت مردم به دنبال کسب سه امتیاز بازی برابر ازبکستان هستیم.
 

پولادی درباره‌ی درخواست ملی‌پوشان از کی‌روش برای حضور علی کریمی بر روی نیمکت تیم ملی گفت: کریمی بزرگ تیم است. او از اسطوره‌های فوتبال ماست. ما دوست داریم کریمی در کنار تیم باشد. ضمن این‌که امیدوارم چهارشنبه ورزشگاه آزادی پر شود. همه چیز در اردوی تیم ملی خوب است و بی‌صبرانه منتظر بازی چهارشنبه هستیم. در حال حاضر تیم ملی فقط اشکان دژاگه را کم دارد که منتظریم او هم به جمع ما اضافه شود.

 

وی در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید ظاهرا در اردوی تیم نظرسنجی گذاشته‌اید که زشت‌ترین بازیکن را انتخاب کنید و شنیده‌ایم یک پرسپولیسی انتخاب شده، گفت: نه چنین چیزی نیست. مطمئن باشید اگر هم زشت‌ترین بازیکن بخواهد انتخاب شود یک استقلالی خواهد بود!

بازیکن پرسپولیس در مورد حضور آپیا در این تیم و احتمال آمدن کارنی به عنوان دفاع چپ و استفاده از او به عنوان هافبک وسط خاطرنشان کرد: آپیا باید در تمرینات حاضر شود تا شرایط او را ببینیم. متأسفانه در فوتبال ما وقتی بازیکنی حضور می‌یابد مانور روی او زیاد می‌دهند. در مورد حضور کارنی خبری ندارم، باید او جذب شود تا ببینیم بازیکنان در کدام پست بازی می‌کنند. من هنوز عملکرد این بازیکن را ندیده‌ام. باید ببینیم در آینده چه می‌کند. ضمن این‌که پرسپولیس نیاز دارد تا بازیکن دیگری را هم به خدمت بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)