خبرگزاری پرسپولیس : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بهترین شرایط از تراکتورسازی و استقلال جدا شدم اما هواداران این تیم‌ها همیشه مرا تشویق کردند.

مهرداد پولادی در خصوص بازی روز گذشته پرسپولیس و مس کرمان و حواشی‌ به وجود آمده اظهار داشت: باور کنید نمی‌دانم ماجرا را باید از کجا شروع کنم و چه حرفی بزنم، چون یکی از بدترین روزهای فوتبالی خودم را پشت سر گذاشتم.

وی افزود: در دیدار برابر مس علی‌رغم اینکه همه سعی کردیم با یک برد زمین را ترک کنیم اما متاسفانه نتیجه طوری رقم خورد که ما باز هم به پایین جدول بیاییم و این اصلا برای ما خوب نیست. قطعا بهتر است با این نتیجه درباره بازی هم حرفی نزنم.

پولادی تاکید کرد: اما صحنه‌هایی را در ورزشگاه کرمان دیدم که واقعا دلم آزرده شد. ای کاش هر چه از دهانشان درمی‌آمد فقط به خودم می‌گفتند نه خانواده‌ای که برایم زحمت کشیده تا به اینجا برسم. اصلا هواداران مس چه کار با خانواده من داشتند که از وقتی وارد زمین برای گرم کردن شدم تا وقتی زمین بازی را ترک کردم یک صدا هر آنچه که از دهانشان درآمد به من گفتند. واقعا باید اسم این موضوع را چه چیزی بگذاریم.

وی ادامه داد: جو ورزشگاه‌های ما هر روز خراب‌تر از قبل می‌شود و این برای فوتبال ما اصلا خوب نیست. باید قبول کنیم ما به دنبال این هستیم که فوتبال در فضایی سالم و بدون تنش برگزار شود، اما در فوتبال ما مسائل جوانمردانه کجاست؟

البته من سعی می‌کردم خیلی از شعارها را نشنوم اما باور کنید نمی‌شود. هیچ کس نمی‌توانست خود را حتی 5 یا 10 دقیقه جای من بگذارد. امیدوارم فکری به حال این شرایط نامطلوب در ورزشگاه‌ها شود.

 
بازیکن تیم پرسپولیس عنوان کرد: دار و ندارم در زندگی خانواده‌ام هستند و باور کنید حس عجیبی داشتم. نمی‌دانم چرا تعویض شدم و شاید این تصمیم ژوزه به خاطر جو ورزشگاه بود، اگر حتی در زمین بودم اتفاقی نمی افتاد، چون هیشه برای پرسپولیس وقتی وارد زمین شدم هیچ مانعی نبوده که از بازی خودم بزنم و کم کاری کنم.

پولادی در پاسخ به این سؤال که واقعاً شیشه‌های رختکن ورزشگاه کرمان را شکستی یا خیر، گفت: راستش را بخواهید بله. عصبانی بودم و تصمیم گرفتم که روی نیمکت ننشینم چون مطمئن باشید با آن جو بدتر می‌شد. تحمل نداشتم که روی نیمکت بنشینم و باز هم علیه من شعار دهند. به همین دلیل سریعا به رختکن رفتم. در میانه راه با توجه به اینکه استوک ورزشی پایم بود و کمی رختکن لیز بود یک باره سُر خوردم و فقط توانستم با دستم به طرف شیشه بروم و خود را نگه دارم به همین دلیل هم شیشه شکست و هم دستم آسیب دید.

وی افزود: یکی از تلخ‌ترین روزهای فوتبالی‌ام را پشت سر گذاشتم اما در روزی که نمی‌دانستم گناهم چیست، هر چه از دهانشان درآمد به من گفتند. یادم هست در یکی از بازی‌های ما در ورزشگاه آزادی علیه رفیعی داور بازی حرف‌هایی زدند و بازی نیمه تمام ماند اما من 35 دقیقه که در زمین بودم چرا هیچ کس عکس‌العملی نشان نداد در حالی که همه به من هر چه از دهانشان آمد به من گفتند.

پولادی گفت: من در بهترین شرایطم از تراکتورسازی و استقلال جدا شدم اما هیچ وقت آنها و هوادارانشان به من بی‌احترامی نکردند و حتی مورد تشویق هم قرار دادند اما در کرمان این اتفاق نیفتاد و علی‌رغم برخی صحبت‌ها در ابتدای بازی که پولادی را تشویق کردند و هیچ مشکلی نبود، در کمال ناجوانمردی به خانواده من بی‌احترامی کردند. دلم گرفته اما اشکالی ندارد و باید تحمل کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)