خبرگزاری پرسپولیس : اگر شانس با پرسپوليس يار بود و زمين بازي اجازه مي داد مي توانستيم سه گل به صبا بزنيم.

اين جمله اولين جمله اي است كه در گفتگو با گل از زبان مهرداد پولادي خارج مي شود. مدافع چپ پرسپوليس درباره اين بازي مي گويد:« بازي خيلي خوبي انجام داديم. ديديد كه مدام به يكديگر پاس مي داديم و اجازه انجام يك بازي تاكتيكي به صبا نداديم. صبا تيم قدرتمندي بود اما اگر زمين بازي اجازه مي داد با اختلاف سه گل اين تيم را مي برديم.كيفيت زمين افتضاح بود و نمي دانم چطور در بازي هاي آسيايي صبا از حريفان ميزباني خواهد كرد»

 پولادي صحبتهايش را اينگونه ادامه مي دهد:« به جز زمين آزادي زمين خوب ديگري در ايران نداريم. به نظرم اين زمين بود كه دو متياز از ما گرفت نه صبا. ما موقعيت هاي بسياري روي دروازه صبا بوجود آورديم كه اگر كمي دقت مي كرديم مي توانستيم آنها را به گل تبديل كنيم. حتي در آن صحنه كه توپ كريم انصاري فرد به بيرون رفت پله شدن توپ دليل اصلي بود وگرنه كريم موقعيت هاي سخت تر از اين را وارد دروازه حريفان كرده.زمين پر لز چاله چوله بود و اگر آن موقعيت در آزادي نصيب كريم مي شد صددرصد به گل تبديل مي شد.وقتي توپ به كريم رسيد پله شد و او نتوانست ضربه اش را بزند»

از نظر پولادي با اين تساوي هم روند رو به رشد پرسپوليس با گل محمدي حفظ شد. پولادي مي گويد:« خدا را شكر روند رو به رشد ما حفظ شد. وقتي در يك بازي 5 موقعيت گل ايجاد مي كني و خيلي خوب به توپ ضربه مي زني يعني عالي بازي كرده اي. به نظرم ما مقابل صبا نمايش قابل قبولي ارائه داديم و با اين شرايط بايد بگوييم روند رو به رشد ما قطع نشد و حفظ شد»

پولادي درباره حرف هاي اشجاري كه گفته بود پرسپوليسي ها اول به نيمه نهايي برسند بعد درباره قهرماني حرف بزنند مي گويد:« جواب حرفهاي اشجاري را نمي دهم اما ما براي قهرماني در جام حذفي مدعي اصلي هستيم و اميدوارم به خواسته مان برسيم»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)