مرجع خبری پرسپولیس : مديرعامل باشگاه استيل آذين اعلام كرد در صورتي كه علي كريمي با پرسپوليس به توافق نرسد اين باشگاه حاضر است به اندازه سه بازيكن براي جذب كريمي هزينه كند.

به گزارش مرجع خبری به نقل از سايت گل، امير مهريزي گفت: ما به دنبال جذب بازيكنان مورد نياز پرسپوليس نيستيم ولي اگر پرسپوليس با بازيكني به توافق نرسد يا در ليست مازاد اين باشگاه قرار بگيرد در صورت نياز با او وارد مذاكره خواهيم شد. اين مورد درباره علي كريمي هم صدق مي كند و ما زماني با كريمي وارد مذاكره جدي خواهيم شد كه اين بازيكن با باشگاه پرسپوليس به توافق نرسد.

 مهريزي در پاسخ به اين سوال كه گفته مي شود كريمي با هدايتي به توافقات نهايي دست يافته و در نهايت با استيل آذين قراداد مي بندد گفت: چنين چيزي صحت ندارد. ما منتظر نتيجه مذاكرات پرسپوليس با كريمي هستيم و در صورتي كه به هر دليل با پرسپوليس به توافق نرسد با او وارد مذاكره خواهيم شد. مهريزي درباره مبلغ قرارداد احتمالي باشگاه استيل آذين با كريمي گفت: اگر كريمي با پرسپوليس به توافق نرسد ما حاضريم به اندازه سه بازيكن براي جذب كريمي هزينه كنيم چرا كه كريمي بازيكني ارزشمند و متفاوت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)