قرارداد عجیب و عقیب کاپیتان زردپوشان

مرجع خبری پرسپولیس : او با پایه قرارداد 280 میلیون تومان برای هر بازی 5 میلیون تومان کارانه دریافت می کند که اگر با توجه به مصدومیت های همیشگی در 30 بازی لیگ حاضر باشد این مبلغ به 430 میلیون خواهد رسید !

محرم نویدکیا برای سپاهانی ها یک چهره ویژه است که به دلیل خاستگاهش در دل طرفداران تیم با وجود مصدومیتهای همیشگی ، همواره همکاری خود را با سپاهان ادامه داده است.رابطه  او در سال جدید دوباره بر مدار همیشگی چرخیده است. محرم مصدوم است و سپاهان کمی دودل ، اما او سمبل سپاهان است و نگه اش می دارند. اما با افشای ارقام بازیکنان امسال سپاهان ، نویدکیا هم خواستار قراردادی متناسب با سایر پرداختی ها بوده است و البته او مثل همیشه دوست دارد گرانترین بازیکن سپاهان باشد.

نویدکیا در قرارداد مشروط خود نکته جالبی را لحاظ کرده است . او با پایه قرارداد 280 میلیون تومان بابت هربازی 5 میلیون تومان کارانه درافت می کند که اگر با توجه به مصدومیتهای همیشگی در 30 بازی لیگ حاضر باشد این مبلغ به 430 میلیون خواهد رسید. اما  نویدکیا برای پرکردن فاصله با عقیلی ، رحمتی و حسینی ، بندی را به قرارداد خود اضافه کرد که در نوع خود جالب است. او بابت آقای گل شدن در لیگ 50 میلیون می گیرد که به این ترتیب او در صورت کسب آقای گلی یکی از گرانترینهای امسال خواهد بود.

نویدکیا در صورت سلامتی از گلزنترین هافبکهای لیگ است، اما این شرط سلامتی شرط بسیار مهمی است که در این سالها کمتر اتفاق افتاه است.البته این را هم در نظر داشته باشیم که بعید است یک هافبک آقای گل بشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)