پنجشنبه 3 اردیبهشت(12:31) 

مرجع خبری پرسپولیس : افشين پيروانى شكست تيمش مقابل الغرافه را مربوط به كادر فنى، بازيكنان و … دانست. مربى پرسپوليس در اين ارتباط بى انگيزگى قرمزپوشان را يكى از دلايل عمده رقم خوردن شكست سنگين تيم خود مى دانست. گفت وگو با او را بخوانيد:
pnnc • چرا پرسپوليس اينقدر مقابل الغرافه بدظاهر شد؟
نمى دانم چه جوابى بدهم. پاسخى نداريم. هيچ عذر وبهانه اى براى اين شكست پرگل قابل قبول نيست ما الان فقط شرمنده هواداران پرسپوليس هستيم حتى روى ديدن آن ها را هم نداريم.

pnnc • پرسپوليس هرگز در حد و اندازه خودش ظاهر نشد. دليل اين امر را چه مى دانيد؟
بازيكنان ما در اين ديدار بى انگيزه بودند. آنها هرگز نتوانستند توانايى هايشان را نشان دهند. اين همه بازيكن با پتانسيل هاى بالا داشتيم و آن وقت آنها حتى نيمى از توانشان را هم به اجرا نگذاشتند. هيچ يك از آنها در حد خودشان نبودند. انتظار از بازيكنان پرسپوليس بالا بود اما متأسفانه هيچ يك از بچه هاى ما نتوانستند خودشان را نشان دهند.

pnnc • تعويض هاى پرسپوليس با صلاحديد چه كسى صورت گرفت؟
آقاى وينگادا در اين ارتباط نظر مى دادند. او بازيكنان را براى تعويض انتخاب كرد.

pnnc • هدف از انجام اين تعويض ها چه بود؟
ميانه زمين ما قوى نبود. نقطه ضعف پرسپوليس در اين جناح بود به همين دليل ما مى خواستيم ميانه زمين را تقويت كنيم اما متأسفانه با پركردن اين نقطه هم نتوانستيم به هدف خود برسيم.
 

pnnc • چه عواملى را در باخت پرسپوليس مؤثر مى دانيد؟
همه ما در اين باخت موثر بوديم. نبايد بگوييم فلانى مقصر بود يا فلان بازيكن خيلى بد ظاهر شد. كادر فنى، بازيكنان و … همه و همه علت اين باخت بودند. يك بازيكن را به دليل اين باخت زيرسوال نمى بريم تا نشان دهيم همه در رقم خوردن اين شكست موثر بوديم.
 

pnnc • با رقم خوردن اين باخت، مى توانيد شرايط پرسپوليس را آرام نگه داريد؟
نبايد دچار حاشيه شويم. باخت در فوتبال طبيعى است و ممكن است براى هر تيمى به وجود بيايد. مهم طرح يك راه حل براى برطرف شدن مشكلات است. تمام تلاش ما اين است كه در ۲ بازى آينده با روحيه اى بالا به ميدان برويم. انشاءالله اين شكست را در بازى هاى پيشرو جبران مى كنيم تا باعث شادى هواداران باشيم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)