پيرواني،نكيسا و انصاريان آخرين سهامداران سرود پرسپوليس

مرجع خبری پرسپولیس :  با حضور افشين پيرواني، نيما نكيسا و علي انصاريان در استوديوي محل ضبط سرود رسمي پرسپوليس كار ضبط اين سرود به پايان رسيد.


قبل از حضور اين سه نفر در استوديو حدود 30 نفر از بهترين‌هاي تاريخ پرسپوليس در اين سرود سهيم شدند و تنها نفراتي مثل احمدرضا عابدزاده، كريم باقري و علي كريمي بنا به دلايلي خاص در كار سهيم نشدند. حالا و پس از مدت‌ها كار قرار است فيلم ترانه سرخ كه حدود 2 ساعت و نيم خواهد بود از طريق باشگاه پرسپوليس به يكي از شركت‌هاي توليد محصولات موسيقي داده شود و هيچ بعيد نيست طي يك ماه آينده بالاخره اين محصول به دست علاقه‌مندان و هواداران پرسپوليس برسد.


در فيلم تهيه شده از سوي داريوش خواجه نوري، آهنگساز و خواننده اصلي ترانه سرخ، قسمت‌هاي مربوط به حضور او در ورزشگاه آزادي در روز فينال و حتي كنسرتي كه بازيكنان پس از جشن قهرماني در ورزشگاه اجرا كردند گنجانده خواهد شد. همخواني هواداران و ثبت تصاوير لحظاتي كه اسطوره‌هاي پرسپوليس در استوديو حاضر شدند نيز بدون شك اين فيلم مهيج را ديدني‌تر خواهد كرد. مهمترين قسمت فيلم نيز ذكر خاطرات اين بزرگان است، به‌خصوص علي پروين كه صحبت‌هايش قسمت ويژه‌اي از فيلم را اشغال كرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)