مرجع خبري پرسپوليس:(19:18)/سه شنبه 10 دي

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اختلافات هيئت مديره روي عملكرد تيم تاثير مي گذارد

افشين پيرواني پس از شكست برابر ملوان گفت:‌ در اين مسابقه دو نيمه متفاوت داشتيم. در نيمه اول موقعيت‌ها را از دست داديم. در نيمه دوم با دريافت گل شكست خورديم. در تيم نقطه ضعف‌هايي وجود دارد كه بايد آنها را برطرف كنيم.ملوان روز خوبي را در ورزشگاه آزادي سپري كرد و توانست سه امتياز بازي را كسب كند.
پيرواني راجع به نيمكت‌نشيني كاپيتان تيم پرسپوليس تاكيد كرد: كريم باقري 10 روز استراحت كرده بود. اگر از او در تركيب ثابت تيم استفاده مي‌كرديم انتقادهايي مي شد كه چرا وي به دليل عدم حضور در تمرينات به عنوان بازيكن ثابت به ميدان مي رود.به هر حال قرار بود ما اين بازي را ببازيم كه در پايان نيز باختيم.
وي در مورد كم كاري برخي بازيكنان گفت: پس از هر شكست چنين حرف هايي طبيعي است. همه بازيكنان زحمت كشيدند و مقصر اصلي اين شكست من هستم.همه انتظار برد از ديدار باملوان را داشتند اما ما يك روز بد را تجربه كرديم.
پيرواني با ابراز اميدواري بر حل مشكلات موجود بين اعضاي هيئت مديره عنوان كرد: به هر حال بروز اختلاف‌ در هيئت مديره روي تيم ما تاثير مي‌گذارد. اميدوارم هر چه زودتر اين مشكلات برطرف شده و ما هيچ مساله‌اي را در اين زمينه احساس نكنيم.
پيرواني گفت: اينكه بازيكنان پول نگرفته و به همين دليل بازي نكرده اند اصلا درست نيست . من از روز اول اجازه ورود هيچ حاشيه‌اي را ندادم. از خبرنگاران مي‌خواهم با بيان چنين حرف هايي بازيكنان را تخريب نكنند. ما با تعامل مطلوب مشكلات را حل مي‌‌كنيم.
پيرواني در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران كه گفته بود هادي نوروزي به دليل اينكه بازيكن برادرش بوده در تركيب پرسپوليس به ميدان مي‌رود؛ اظهار داشت: من در خط حمله ابراهيم توره، عليرضا نيكبخت واحدي،‌خيرخواه و نوروزي را دارم و بايد از اين نفرات به درستي استفاده كنم. در ديدار با ملوان وي فقط يك ربع بازي كرد. بازي كردن نوروزي در پرسپوليس هيچ ربطي به دوست يا برادرم ندارد چون من مجبورم از پتانسيل موجود در تيم استفاه كنم .
پيرواني در مورد عكس‌العمل هواداران در پايان مسابقه و سردادن شعارهايي عليه او خاطرنشان كرد: آنها حق دارند عليه من شعار بدهند. در اوايل فصل هم زماني كه نتيجه نگرفتيم اين كار را كردند.تماشاگران در اين سرما براي پيروزي به ورزشگاه آمده بودند و چون ما موفق نبوديم شعارهايي عليه ما دادند. نيم فصل دوم مسابقات بسيار سخت است و تيم‌هاي انتهاي جدول به مراتب انگيزه‌شان بالاتر از تيم‌هاي بالانشين است.
وي افزود: سعي مي كنيم در ديدار بعدي با كسب پيروزي مقابل ذوب‌آهن از حاشيه‌ خارج شويم. من با هدف قهرماني به پرسپوليس آمدمو اگر اين هدف را نداشتم هرگز اين تصميم را نمي‌گرفتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)