مرجع خبری پرسپولیس : افشين پيرواني در خصوص انتشار اخباري مبني بر حضور خود به عنوان سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس، گفت: در اين مورد هيچگونه صحبتي با من نشده است.

 

افشين پيرواني در جريان نمايشگاه مطبوعات خاطرنشان كرد: تنها يك مرتبه با رويانيان مديرعامل باشگاه پرسپوليس صحبت تلفني داشته و نظراتم را به عنوان يك دوست به وي منتقل كردم، ضمن اينكه با علي پروين نيز كه استادم تلقي مي شود، همواره در ارتباط هستم.

وي در پاسخ به اين سوال كه چنانچه پيشنهاد رسمي از سوي مديريت باشگاه براي سرمربيگري به وي ارايه شود آنرا مي پذيرد، گفت: هنوز پيشنهادي ارايه نشده كه در خصوص آن تصميم گيري كنم.

 

كاپيتان اسبق پرسپوليس در مورد شرايط اين تيم اظهار داشت: عملكرد و شرايط پرسپوليس براي هواداران و پيشكسوتان راضي كننده نيست و همه از اين نتايج ناراحت هستند.

 

وي ادامه داد: پرسپوليس كار بسيار سختي تا پايان فصل پيشروي دارد و در اين راستا كادر فني و بازيكنان بايد تلاش خود را مضاعف كنند.

 

پيرواني در مورد ناراحتي هواداران پرسپوليس از نتايج اين تيم عنوان كرد: تماشاگران پرسپوليس از قديم به قهرماني و بردهاي متوالي اين تيم عادت كرده اند و حتي در دو سال گذشته نيز كه در ليگ عملكرد مناسبي نداشتند در جام حذفي به قهرماني رسيده اند.

 

وي در خصوص شرايط ‘حميد استيلي’ عنوان كرد: نتايج اخير باعث شده تا حميد استيلي كه همواره خونسرد بوده است برابر رسانه ها موضع گيري كرده و با عصبانيت صحبت كند كه اين مساله نشانگر فشار رواني زياد به روي اين مربي است. در حال حاضر نمي توانم در مورد شرايط استيلي در اين تيم صحبت خاصي داشته باشم چرا كه ممكن است از آن برداشت هاي نادرست شود.

 

پیروانی در خصوص سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: من به استیلی نمی‌گویم که چه کاری انجام دهد او خوب باید تصمیم بگیرد باید ببیند که شرایط تیم چگونه است اما واقعا یک موضوعی را مطرح می‌کنند که شرایط پرسپولیس به هیچ عنوان خوب نیست. تیمی که با یک گل تشویق می‌شود و با یک باخت علیه این تیم شعار داده می‌شود نشان می‌دهد رابطه بین تماشاگران و بازیکنان برقرار نشده است.

مربی سابق پرسپولیس درباره علت وضعیت کنونی سرخ‌پوشان خاطرنشان کرد: زمانی که علی دایی ساعت 4 صبح از سمتش برکنار می‌شود نشان می‌دهد که چه وضعیتی در این تیم وجود دارد هیچ جای دنیا چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد. همچنین تیم پرسپولیس جابجایی‌های زیادی داشت و در بعضی از پست‌ها هم‌اکنون بازیکنی ندارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با شوک دادن به این تیم می‌توان انتظار نتایج بهتری داشت، گفت: ببینید بعضی از تیم‌ها با ایجاد شوک توانستند نتایج بهتری بگیرند. تیم‌هایی همچون مس کرمان، مس سرچشمه و داماش گیلان با ایجاد شوک توانستند بهتر شوند اما من نمی‌گویم که پرسپولیس هم شوک بدهد باید خود مسئولان در این زمینه تصمیم بگیرند فقط می‌گویم که شرایط پرسپولیس بسیار نامطلوب است.

پیروانی در پاسخ به سوال یکی از حضار که از او پرسید علت درگیری‌های بازیکنان پرسپولیس با یکدیگر چیست؟ گفت: با شرایطی که هم‌اکنون برای پرسپولیس اتفاق افتاده پیش‌بینی می‌کردم حواشی بیشتری در این تیم بوجود بیاید در هر صورت باید شرایط را مهیا کرد تا پرسپولیس به روال عادی خود برگردد.

وی در خصوص کم‌کاری بازیکنان پرسپولیس خاطرنشان کرد: ببینید هیچ بازیکنی برای یک مربی که می‌خواهد در آینده بیاید و یا در گذشته بوده حیثیت و آبروی خود را زیر سوال نمی‌برد به نظرم تمام بازیکنان در حد خود خوب ظاهر می‌شوند.

 

پيرواني در پايان در خصوص حضور خود در نمايشگاه مطبوعات گفت: به دوستان مطبوعاتي كه همواره در كنار ورزشكاران هستند خسته نباشيد گفته و هيچگاه زحماتي كه آنها براي ورزشكاران متحمل مي شوند را فراموش نمي كنم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)