مرجع خبری پرسپولیس : مربي سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: هواداران، پرسپوليس را حمايت كنند چون اين تيم فردا تيم ملي ايران است.

افشين پيرواني عنوان كرد: از هواداران پرسپوليس به عنوان عضوي كوچك از اين باشگاه درخواست مي‌كنم در بازي فردا مقابل الشباب؛ پرسپوليس را حمايت كند چون اين تيم

فردا به عنوان تيم ملي ايران به ميدان مي رود.
وي افزود:‌ در آستانه اين ديدار حساس با وجود اينكه حرف هاي زيادي براي گفتن دارم اما نمي‌توانم به خودم اجازه دهم از پرسپوليس دور باشم. فردا به عنوان يك هوادار تيم محبوب خودم را تشويق مي‌كنم.
پيرواني يادآور شد: ‌از هواداران مي‌خواهم اتفاقات چند روز گذشته را فراموش كنند و با تمام وجود به فكر موفقيت و روحيه دادن به بازيكنان براي ديدار با الشباب باشند.
مربي سابق پرسپوليس اظهار داشت: به عنوان دوست از بازيكنان پرسپوليس مي‌خواهم هر چه در توان دارند به معرض نمايش بگذارند تا با غلبه بر نماينده عربستان كه تيمي بسيار حرفه‌اي هستند آبروي فوتبال ايران را حفظ كنند.
وي اضافه كرد: همه بازي فردا را ملي مي‌دانند تا با برد پرسپوليس مقابل الشباب بازيكنان تيم ملي نيز روحيه بگيرند و با اقتدار به جام جهاني صعود كنند. اينها اتفاقاتي در فوتبال است كه تا حدود زيادي بستگي به برد پرسپوليس و سرگروهي اين تيم دارد.
ديدار پرسپوليس و الشباب ساعت 17 فردا در ورزشگاه آزادي برگزار مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)