جمعه 18 بهمن(10:25)

مرجع خبری پرسپولیس : نلو وينگادا” از دوشنبه در تمرين پرسپوليس؟  پيرواني: همچنان در خدمت پرسپوليس خواهم بود

از جلسه عباس انصاري‌فرد و افشين پيرواني در نهايت حضور سرمربي خارجي در تيم فوتبال پرسپوليس قطعي شد.

پس از جلسه‌اي كه روز گذشته (پنج‌شنبه) بين عباس انصاري‌فرد و افشين پيرواني مديرعامل و سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس برگزار شد، در نهايت اين باشگاه تصميم به حضور سرمربي خارجي در اين تيم گرفت.

پس از اين جلسه انصاري‌فرد در اين باره اظهار كرد: بعد از بحث و بررسي و همچنين ارزيابي شرايط فعلي تيم پرسپوليس در نهايت تصميم گرفته شد تا سرمربي جديد (سرمربي خارجي) به اين تيم ملحق شود؛ گزينه‌هاي مختلفي در اين باره مطرح است اما ما تا با كسي به توافق نهايي نرسيم و قراردادي را امضا نكنيم، نام او را اعلام نخواهيم كرد.

وي گفت: پيش‌بيني مي‌كنم با توجه به شرايط فعلي و اهميت بازي داربي در جمعه آينده طي يكي دو روز آينده سرمربي جديد معرفي شود.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره ادامه كار افشين پيرواني با اين تيم نيز تصريح كرد: پيرواني از سرمايه‌هاي باشگاه پرسپوليس است و ما هم به دنبال ارتقاي دانش و تجربيات او هستيم كه فكر مي‌كنم از اين مربي نيز در پرسپوليس استفاده خواهد شد.

 پس از اين نشست همچنين افشين پيرواني نيز پيرامون جلسه فوق تصريح كرد:

 به هر حال مديريت باشگاه پرسپوليس تصميم به حضور سرمربي خارجي گرفته است؛ من در پرسپوليس سابقه بازيگري، مربيگري و سرمربيگري دارم و هميشه در خدمت اين تيم بودم و خواهم بود. كمك خواهيم كرد تا اين تيم در سه جام پيش رو با موفقيت حضور داشته باشد و با پيروزي‌هايش دل هواداران را شاد كند.

پرسپوليس مذاكرات نهايي خود را با “نلو وينگادا” سرمربي پرتغالي انجام داده است و گفته مي‌شود كه او از روز دوشنبه در تمرين‌هاي پرسپوليس شركت مي‌كند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)