مرجع خبری پرسپولیس : شاگردان لو موفق شدند نيمه اول را با پيروزي 2 بر يك برابر انگليس به پايان برسانند.

 

دو تيم ملي فوتبال آلمان و انگليس از ساعت 18:30 به وقت تهران در استاديوم فري استيت به قضاوت خورخه لاريوندا برابر يكديگر صف‌آرايي كردند.

مسعود اوزيل در دقيقه 5 بازي يك موقعيت مسلم گلزني را براي آلمان از دست داد. توپ روي پاي غير تخصصي اين بازيكن كليدي فرود آمد و جيمز با هوشياري اين خطر را دفع كرد.

برتري بلامنازع آلمان برابر انگليس آنقدر پيش رفت تا بالاخره آلمان مزد بازي برتر خود را گرفت و با پاس مانوئل نوير دروازه‌بان خود و ضربه ميروسلاو وكلوزه در دقيقه 20 به گل رسيد.
آلمان هرگز پس از گل به ثمر رسيده عقب نشيني نكرد.

پودولسكي در دقيقه 32 گل دوم آلمان را روي پاس با ارزش مولر به ثمر رساند.

انگليس پس از دومين گل دريافتي طوري كه انگار چيزي براي از دست دادن نداشته باشد حمله روي دروازه آلمان را كليد زد و گل آپسون در دقيقه 37 انگليس را به بازي بازگرداند.

انگليس توسط لمپارد دومين گل خود را هم در دقيقه 38 به ثمر رساند اما داور اروگوئه‌اي اين ديدار گل سالم انگليس را ناديده گرفت تا بهانه براي فرياد‌هاي كاپلو و هوليگان بريتانيا كاملا مهيا شود. توپ لمپارد پس از برخورد به تير افقي، پشت خط فرود آمد اما كمك داور اين گل را نديده گرفت.

مردان يواخيم لو موفق شدند در نيمه اول با نتيجه 2 بر يك برابر انگليس به پيروزي برسند و به رختكن بروند

اين سي و دومين باري بود كه دو تيم مقابل يكديگر قرار مي‌گرفتند.

اولين بار در سال 1980 اين دو تيم به تساوي يك بر يك تن دادند و پس از آن تا به امروز 15 پيروزي، 6 تساوي و 10 شكست براي انگليس به ثبت رسيده است.

شكست 4 بر 2 آلمان در سال 1966 هياهوي جنگ جهاني را براي مردم دو كشور زنده كرد و پس از آن بازي بود كه رقابت دو كشور به دربي جهاني بازي‌هاي ملي تبديل شد.
پودولسكي پيش از اين بازي گفته بود: دليل براي ترس از انگليس وجود ندارد اما با آغاز بازي اين هراس دروني كاملا به چشم مي خورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)