تيم فوتبال رئال مادريد موفق شد در سانتياگو برنابئو مقابل سلتاويگو به پيروزي برسد.

پرسپولیس نیوز، در پيکارهاي ليگ باشگاهي اسپانيا، رئال مادريد در ورزشگاه سانتياگو برنابئو ميزبان سلتاويگو بود و موفق شد با نتيجه 2 بر صفر به پيروزي برسد.

گل‌هاي اين بازي را گونزالو هيگواين در دقيقه 11 و کريستيانو رونالدو از روي نقطه پنالتي در دقيقه 67 به ثمر رساندند. شاگردان مورينيو با اين پيروزي 14 امتيازي شدند و موقتا تا مکان چهارم صعود کردند.
 

 

قبل از اين مصاف مالاگا 2 بر يک مقابل وايادوليد به برتري رسيد. فرانسيسکو سوارز 37 و سانچس خواکين 87 براي مالاگا گل زدند و گونزالس در دقيقه 9 براي وايادوليد گلزني کرد و در دقيقه 81 هم اخراج شد.
 

 

در یکی از آخرین مسابقات از ساعت 21:30 والنسیا در زمین خود برابر بیلبائو سه بر دو به برتری دست یافت.

 

والنسیا در حالی به برتری شیرین سه بر دو دست یافت که با گل های دقایق 19 و 30 آداریز دو بار از حریف خود عقب افتاده بود اما با گل های دقایق 26 ، 88 و 90 سولدادو(پنالتی) ، کاستا و نلسون والدز موفق به شکست مهمان خود شد.
 

 

 

برد عجیب بارسا برابر دپور

 

پيکارهاي اين هفته امشب با ديدار دپورتيوو لاکرونيا – بارسلونا ادامه یافت که طی یک بازی عجیب بارسلونا موفق با نتیجه پنج بر چهار در زمین دپورتیوو لاکرونیا به برتری برسد.

 

در این بازی ابتدا بارسا در 20 دقیقه ابتدایی با سه گل از حریف خود پیش افتاد اما لاکرونیا موفق شد دو گل را جبران کند و به نتیجه نزدیک سه دو برسد. سپس بارسا توسط مسی یک گل دیگر زد و اختلاف را به دو گل رساند و بار دیگر دپور بود که موفق شد با یک گل اختلاف را به حداقل برساند.

 

در نهایت مسی آخرین و پنجمین گل بارسا را زد تا بار دیگر بارسا با دو اختلاف گل پیش بیفتد اما این بار هم دپوری ها موفق شدند اختلاف را به حداقل برسانند و بازی در نهایت با همان نتیجه 5-4 به پایان رسید.

 

مسی در این بازی هتریک کرد(18 ، 43 ، 77) و با 11 گل در صدر جدول گلزنان قرار گرفت و دو گل دیگر بارسا را یوردی آلبا(3) و تلو(8) وارد دروازه حریف کردند.

 

گل های لاکرونیا را نیز پیتزی (26 پنالتی و 47) ، برگانتیوس(37) و آلبا(79 گل به خودی) وارد دروازه حریف کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)