مسابقات فوتبال غرب آسيا-اردن
مرجع خبری پرسپولیس : تيم ملي فوتبال ايران با نتيجه 3 بر صفر بحرين را شكست داد تا گام اول را در رقابت‌هاي غرب آسيا محكم بردارد.

 

تيم ملي ايران در اولين ديدار در مسابقات غرب آسيا از ساعت 17:30 به مصاف بحرين رفت. اين ديدار در ورزشگاه تقريبا خالي از تماشاگر شيخ عبدالله كشور اردن برگزار شد.

 

هادي عقيلي در دقايق 38 و 40 با دو ضربه سر و روي توپ‌هاي ارسالي ايمان مبعلي گلزني كرد و مهرداد اولادي در دقيقه 49 با يك ضربه زميني گل سوم ايران را زد تا تيم ملي اولين گام را در رقابت‌هاي غرب آسيا محكم بردارد.

 

آندرانيك تيموريان و محمد نصرتي از تيم ملي ايران كارت زرد دريافت كردند. محمد نصرتي تا دقيقه 78 بازوبند كاپيتاني را بر بازو داشت و بعد از تعويض بازوبند را بر بازوي مهدي رحمتي دروازه‌بان تيم بست.

 

*محمد نوری تنها نماینده سرخپوشان در این دیدار بود که از دقیقه 65 به عنوان یار تعویضی وارد زمین مسابقه شد ، که نمایش قابل قبولی داشت و توانست چندین بار هم تیمی های خود را در موقعیت گلزنی قرار دهد.

*علیرضا حقیقی 90 دقیقه از روی نیمکت کار را دنبال کرد

 

تركيب تيم ملي ايران:
سيد مهدي رحمتي، محمد نصرتي(از دقيقه 78 حنيف عمران‌زاده)، هادي عقيلي، سيدجلال حسيني، احسان حاج صفي، خسرو حيدري، آندرانيك تيموريان( از دقيقه 65 محمد نوري)، پژمان نوري( از دقيقه 78)، ايمان مبعلي، مهرداد اولادي، ميلاد زنيدپور.

 

ديدار دوم اين مسابقات بين دو تيم اردن و سوريه برگزار مي‌شود. ايران سه شنبه در دومين ديدار خود به مصاف عمان مي‌رود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)