تيم فوتبال يوونتوس موفق شد در جدال با ناپولي به پيروزي برسد و به صدرنشيني خود ادامه داد.

پرسپولیس نیوز، در آغاز پيکارهاي هفته هشتم کالچو ايتاليا، يوونتوس در ورزشگاه خود و مقابل 37 هزار نفر ميزبان ناپولي بود که با نتيجه 2 بر صفر به برتري رسيد.

در اين بازي خوزه مارتين کاسرس در دقيقه 80 و پائول پوگبا 82 براي بانوي پير گلزني کردند.

يووه با اين پيروزي 22 امتيازي شد و به تنهايي در صدر جدول رده‌بندي قرار گرفت و به شکست ناپذيري خود در سري A ادامه داد. ناپولي هم که پيش از اين با 19 امتياز هم امتياز با يووه بود اولين شکست فصل خود را پذيرفت و در مکان دوم باقي ماند.

امشب در ادامه هفته هشتم، لاتزيو در رم ميزبان ميلان خواهد بود. که این بازی تا دقیقه 51 با نتیجه عجیب سه بر صفر به سود لاتزیو در جریان است.

 

 

 

پيروزي لاتزيو مقابل ميلان

 لاتزيو با پيروزي مقابل ميلان جايگاه خود در مکان سوم جدول رده‌بندي سري A را استحکام بخشيد.

 در ادامه پيکارهاي کالچو ايتاليا لاتزيو در ورزشگاه المپيکو ميزبان ميلان بود و با نتيجه 3 بر 2 به پيروزي رسيد. هرنانز 25، کاندره‌وا 41 و کلوزه 49 براي لاتزيو گل زدند و نايجل دي‌يونگ 61  استفن الشراوي 79 براي ميلان گلزني کردند.

بيانکوچلستي با اين برد 18 امتيازي شد و پشت‌سر ناپولي جايگاه خود در مکان سوم را استحکام بخشيد. ميلان هم به روند باخت‌هاي متوالي خود ادامه داد تا تيره‌روزي‌هاي اين تيم در اين فصل پابرجا باشد و ماسيميليانو آلگري بيش از پيش در آستانه اخراج قرار بگيرد. روسونري از 8 بازي خود در اين فصل تنها 2 برد، يک تساوي و 5 شکست را تجربه کرده و با 7 امتياز در رده دوازدهم قرار دارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)