پرسپولیس نیوز : مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس وتیم ملی ایران، گفت:استفاده از کلمه اجنبی برای سرمربی تیم ملی کار صحیحی نبود و ما باید او را عضوی از خود بدانیم.

پژمان جمشیدی روز دوشنبه در حاشیه جلسه پیشکسوتان پرسپولیس برای خرید این باشگاه افزود: متاسفانه پس از شکست تیم ملی ایران مقابل عراق جنگ های فراوانی میان کی روش و برخی مربیان ایرانی رخ داد که اصلا زیبا نبود.

وی ادامه داد:این درگیری ها به هیچ عنوان صحیح نیست و نباید دراین درگیری ازکلماتی چون اجنبی برای سرمربی تیم ملی کشورمان استفاده می شد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان، گفت: کارنامه کی روش کاملا مشخص است و فکر می کنم حذف تیم ملی مقابل عراق کاملا اتفاقی بوده است.

وی در رابطه با حضورش در جلسه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس برای خرید سهام این باشگاه، تصریح کرد: خود را در مقابل بزرگانی که در این نشست حضور داشتند پیشکسوت نمی دانم.

 

 وی ادامه داد: قرار است 80 درصد سهام باشگاه را حسین هدایتی بخرد و 20 درصد باقی مانده توسط پیشکسوتان خریداری شود که می‌تواند اتفاق خوبی باشد.

وی اظهارکرد: به دنبال این هستیم که سهام باشگاه را پیشکسوتان با کمک حسین هدایتی خریداری کنند تا باشگاه پرسپولیس همچنان در فوتبال ایران حضور داشته باشد.

آگهی فروش باشگاههای پرسپولیس و استقلال منتشر شده و قرار است در چند ماه آینده به بخش خصوصی واگذار شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)