پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر با کارلوس کی‌روش به دنبال موفقیت هستیم باید برای او امکانات فراهم کنیم.

پژمان جمشیدی در مورد حضورش در دیدار خیریه یاران علی کریمی و رسانه ورزش برای کودکان سرطانی گفت: به دعوت علی کریمی در این مراسم حاضر شدیم تا در این کار خیر قدم کوچکی بردارم. امیدواریم که بیماری سرطان در بین هموطنان عزیزمان کم شود و همه در صحت و سلامتی زندگی کنند.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس عنوان کرد: من هم در حال حاضر یک هوادار پرسپولیس هستم و کاری از دستمان بر نمی‌آید به عنوان یک عضو کوچک از خانواده پرسپولیس باید بگویم تا وقتی فقط خودمان را روی نیمکت تیم ببینیم به هیچ جایی نمی‌رسیم.

جمشیدی در رابطه با اختلافاتی که بین کارلوس کی‌روش و مربیان ایرانی به وجود آمده و در مورد اینکه آیا او فکر می‌کند کی‌روش می تواند به فوتبال ایران کمک کند اظهار داشت: در مورد کی‌روش بیاد ببینم چه امکاناتی در اختیار او قرار می‌دهیم. ما فراتر از امکاناتی که داریم از او انتظار داریم. اگر نمی‌توانیم امکانات مناسبی برای کی‌روش فراهم کنیم بهتر است او در تیم ملی نباشد اما اگر می‌خواهیم با کی‌روش به مفوقیت برسیم باید امکانات لازم را برای این مربی فراهم کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)