پرسپولیس نیوز : بازیکن سابق پرسپولیس گفت:‌ از صحبت‌های من در مورد جشن 50 سالگی پرسپولیس برداشت بدی شده است.

پژمان جمشیدی  در خصوص انتقادش به جشن 50 سالگی پرسپولیس اظهار داشت: احساس می‌کنم از صحبت‌های من برداشت نامناسبی شده است. من معتقدم نفس عمل کار پسندیده‌ای بود و تنها گله من از نظم مراسم بود نه چیز دیگر.

وی ادامه داد: از زمانی که محمد رویانیان به پرسپولیس آمده کارهای بزرگی انجام داده است. چندین مراسم برای پیشکسوتان برگزار کرده که این موضوع در باشگاه‌داری ایران کم‌سابقه به نظر می‌رسد.

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: تاسیس آکادمی، دانشگاه و جذب بازیکنان بزرگ کارهایی است که توسط وی انجام شده است. از سوی دیگر کارهای جزئی هم مانند حضور آمبولانس که در باشگاه مشکل محسوب می‌شد، او انجام داده است.

جمشیدی عنوان کرد: در این شرایط اقتصادی نامناسب برگزاری جشن و تقدیر از پیشکسوتان کار بزرگی بود. اینکه از پیشکسوتان در زمان حیات‌شان از آنها تقدیر می‌شود، نشان از مدیریت خوب دارد.

وی گفت: باز هم می‌گویم تنها گله من به نظم مراسم بود. از رویانیان هم تشکر می‌کنم. 7 سال بود که از پرسپولیس رفته بودم و تنها یک بار با من تماس گرفتند، اما از زمانی که رویانیان آمده است چندین بار ما را برای مراسم‌ دعوت کرده‌اند. امیدوارم رویانیان از این کارها دلسرد نشود و به کارش ادامه دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)