درست است که یک سری نتایج خوب نبوده ، ولی بالاخره این روند حمایتی باید ادامه داشته باشد ، آقای هدایتی قبل از عید قول داد که پول بچه ها پرداخت شود ولی هنوز که هنوز است خبری نشده .

سایت گل؛ کاپیتان ملوان در خصوص مشکلات مالی باشگاه ملوان گفت : « در موقعیتی هستیم که تیم ما بیمار است . احتیاج به یک روحیه داریم ، یک چیزی که بچه های ما را شارژ کند .جا دارد از آقای هدایتی تشکر کنیم که در اول فصل از ما حمایت کرد ، اما الان یک سری مشکلاتی پیش آمده که در کنار تیم نیست . درست است که یک سری نتایج خوب نبوده ، ولی بالاخره این روند  حمایتی باید ادامه داشته باشد ، ایشان قبل از عید قول داد که پول بچه ها پرداخت شود ولی هنوز که هنوز است خبری نشده . بچه ها نیاز به شارژ روحی دارند . چون بازی حساسی را مقابل پرسپولیس در پیش رو داریم . »

پژمان نوری با اشاره به این که بازی با پرسپولیس ، یک بازی حیثیتی برای ما و هوادارانمان است ، گفت : « می خواهیم باخت سنگین جام حذفی را جبران کرده و از آبروی ملوان که به نوعی خدشه دار شد ، دفاع کنیم . به امید خدا مالک باشگاه پشت ما باشد و با حمایت هواداران و تلاش بیشتر بازیکنان ، همه با هم متحد بشویم ، برویم برای این که بتوانیم در تهران آبرو داری کنیم . امیدوارم آقای هدایتی صدای ما را بشنود ، حداقل بیاید در جمع ما صحبت های بچه ها را گوش بدهد . »

 وی در مورد این که شنیده می شود بازیکنان ملوان در اعتراض به مشکلات مالی ، نمی خواهند مقابل پرسپولیس بازی کنند ، گفت : « اصلا چنین چیزی نیست ، بازیکنان ملوان به عشق مردم و به عشق این پیراهن بازی می کنند . اصلا هم چنین حرفی نیست . به شما قول می دهم بازیکنان با تمام وجود می آیند و بازی شان را می کنند . »

 نوری در مورد میزان آمادگی بازیکنان ملوان برای بازی با تیم پرسپولیس گفت : « ملوان با تمرینات با نشاطی که طی هفته گذشته زیر نظر محمد احمد زاده انجام داده ، اکنون آمادگی لازم را برای رویارویی با پرسپولیس را دارد و امیدوارم در این بازی بتوانیم نتیجه بازی جام حذفی را جبران کنیم . »

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)