مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان تیم ملوان در پایان این بازی گفت: پرسپولیس تیم سابقم بود و انگیزه زیادی در این بازی داشتم، به همین دلیل خوب بازی کردم.


پژمان نوری تاکید کرد: پرسپولیس در نیمه دوم فشار زیادی روی دروازه ما وارد کرد اما نتوانست از موقعیت‌هایش استفاده کند اما ما از فرصت‌هایمان به خوبی استفاده کرده و 3 امتیاز با ارزش این بازی را بدست آوردیم.

وي درباره‌ي پرسپوليس هم گفت: پرسپوليس مشكلاتي دارد كه اگر بگويم ممكن است به آنها بر بخورد. مي‌دانستيم كه مشكل پرسپوليس كجاست. به مربيان تبريك مي‌گويم كه دقيقا روي مساله‌اي دست گذاشتند كه بايد از آن استفاده مي‌كرديم. با اين حال بايد بگويم پرسپوليس در نيمه دوم فشار زيادي آورد ولي سه امتيازي كه كسب كرديم، بسيار باارزش بود.

 

وي درباره‌ي گلي كه برابر تيم سابقش به ثمر رساند، گفت:

 

خيلي خوشحالم كه توانستم اين گل را به ثمر برسانم. اين فوتبال حرفه‌اي است و من مجبور بودم مقابل تيم سابقم بازي كنم. با اين حال فكر مي‌كنم خوشحالي‌ام كمي بيش از حد بود.

 

اولادی : خداراشکر روسفید بیرون آمدیم

 

مهردادی اولادی مهاجم تیم فوتبال ملوان هم در خصوص نتیجه این بازی گفت: خیلی خوشحالم ملوان توانست در این دیدار پیروز شود و 3 امتیاز این بازی را بدست آورد.

 

اولادي اظهار داشت: آنها به هيچ وجه فكر نمي‌كردند كه بتوانيم اين گونه بازي كنيم. در هر 2 نيمه بازي خوبي مقابل اين تيم ارائه كرديم. از موقعيت‌ها استفاده و قدرت تاكتيكي تيم را به پرسپوليس ديكته كرديم.

 

وی همچنین اظهار داشت: در نیمه دوم بازیکنان پرسپولیس خوب بازی کردند اما ما دفاع خوبی انجام دادیم و با استفاده بهتر از موقعیت‌ها به پیروزی رسیدیم. البته باید با بازیکنان تیم پرسپولیس هم به خاطر تلاش بسیارشان در این بازی تبریک بگویم.

اولادي در مورد تيم سابقش گفت: پرسپوليس را دوست دارم، اما امروز بازيكن ملوان بودم و خدارا شكر مي‌كنم كه روسفيد از ميدان بيرون آمدم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)