روز چهارشنبه در چارچوب هفته شانزدهم ليگ برتر پرسپوليس و ملوان در انزلي به مصاف هم مي‌روند و بدون شك يكي از چهره‌هاي ويژه اين بازي پژمان نوري است.

گل؛ بازيكن سابق پرسپوليس و كاپيتان امروز ملوان درباره اين بازی مي‌گويد: از پرسپولیس شناخت کاملی داریم و از نقاط ضعف و قدرت این تیم باخبریم. آنها روی ضربات ایستگاهی خطرناک هستند و اگر اجازه ندهیم بازیکنان پرسپولیس روی این ضربات خطرساز شوند رسیدن به سه امتیاز دور از دسترس نیست.

وی ادامه داد: پرسپولیس چند هفته‌ای است شرایط خوبی دارد اما به دلیل اینکه در خانه و مقابل هواداران خود بازی می‌کنیم فقط به برد فکر می‌کنیم. این درست است که پرسپولیس نسبت به اول فصل از شرایط بهتری برخوردار است اما ما هم ملوان هستیم و آمار نشان داده در این چند سال ملوان در بازی های خود مقابل پرسپولیس عملکرد قابل قبولی داشته است.

هافبک تیم ملوان درباره شرایط جوی بازی عصر چهارشنبه گفت: دوست داشتم بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد. زمین آزادی از کیفیت بهتری برخوردار است و به دلیل ابعاد زمین راحت تر به سه امتیاز می‌رسیدیم. امیدوارم روز بازی بارندگی نباشد و چمن ورزشگاه تختی دچار مشکل نشود. در کل فکر می‌کنم این شرایط جوی به نفع پرسپولیس است.

نوری درباره اینکه آیا حضور 4 بازیکن سابق پرسپولیس در ملوان بازی را حساس خواهد کرد یا خیر اظهار داشت: بازی‌های ملوان مقابل پرسپولیس همیشه حساس بوده است اما باید قبول کرد بودن من، زارع، بادامکی و اولادی این بازی را نسبت به قبل حساس‌تر خواهد کرد.

وی درباره اینکه قبل از شروع بازی به سمت نیمکت پرسپولیس خواهد رفت یا خیر اظهار داشت: روی نیمکت پرسپولیس چهره آشنایی را نمی‌بینم که به سمت آنها بروم اما برای این تیم و هوادارانش همیشه احترام قائل هستم علاوه بر این اگر گل بزنم هم خوشحالی می‌کنم زیرا این حق طبیعی من است.

کاپیتان ملوان درباره عملکرد این تیم در 15 هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته است عنوان کرد: در حال حاضر جایگاه سوم جدول را از آن خود کرده‌ایم اما در چند بازی نتایج بدی گرفتیم. بعد از آمدن احمدزاده چند هفته‌ای ملوان در حد نام خود ظاهر شد اما هفته قبل با بی‌دقتی مقابل پیکان شکست خورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)