مهدی مهدوی‌کیا، تماشاگر ویژه‌ی فینال ومبلی، بین دو نیمه و در پایان بازی از طریق کد هواداری دو پیام جالب برای هوادارانش در ایران ارسال کرد.

سایت گل؛ مهدی مهدوی‌کیا که امشب در ورزشگاه ومبلی فینال لیگ قهرمانان اروپا را از نزدیک تماشا می‌کرد، طبق قولی که به هواداران خود داده بود پیام‌هایی را از ورزشگاه ومبلی برای هوادارانش در ایران ارسال کرد.

کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی، امشب از طریق کد هواداری پیام‌هایی را در فاصله دو نیمه و همچنین در پایان بازی به دست هواداران خودش رساند. متن این دو پیام به شرح زیر بود:

پیام اول- بین دو نیمه

دوستان سلام! الان بین دو نیمه است. ۲۵ دقیقه اول دورتموند برتر بود و ۲۰ دقیقه بعد بایرن برتری داشت. موقعیت‌های گل زیادی دیدم. در کل بازی زیبایی بود. جو جالبی در ورزشگاست. دیدن این فینال از نزدیک هیجان‌انگیزه. من در بین تماشاگران بایرنمولی با توجه به اینکه بعد از بازی میهمان تیم دورتموند هستم امیدوارم دورتموند برنده باشه تا از نزدیک جام قهرمانی را لمس کنم…. تا بعد ویمبلی – مهدوی‌کیا

و پیام آخر بازی به هواداران:

سلامی دوباره؛ بایرن تیم برتر نیمه دوم بود و به حق برنده شد. فینال زیبایی بود و از نزدیک نکات قابل توجهی داشت. از نظر برگزاری مسابقه و نظم و رفتار تماشاگران ایده‌آل بود. فرانک ریبری بعد از برد خودشو میون طرفداران بایرن در ردیف ما انداخت و اینگونه خوشحالی کرد. رفتار طرفداران دورتموند بعد از باخت و حمایتشون از تیم نقطه‌عطف این فینال بود. به امید داشتن چنین ورزشگاهی در ایران عزیزم و لذت بردن شما از فوتبال…

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)