پرسپولیس نیوز : باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس طی اطلاعیه‌ای پیروزی خیره‌کننده تیم ملی والیبال ایران برابر تیم ملی ایتالیا را به ملی‌پوشان، کادر فنی، فدراسیون والیبال، جامعه ورزش و ملت ایران تبریک گفت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در اطلاعیه‌ای که از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در اختیار روابط عمومی باشگاه قرار گرفت، پیروزی غرورآفرین تیم ملی والیبال ایران برابر قهرمان چند دوره لیگ جهانی والیبال به اعضای تیم ملی اعم از بازیکنان و کادر فنی، فدراسیون والیبال، جامعه ورزش و مردم ایران تبریک گفته شد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: خدا را شکر می‌کنیم که اینروزها مردم ایران قله‌های موفقیت و سربلندی را یکی پس از دیگری فتح می‌کنند تا نشان دهند هر چه تلاش‌های بیگانگان برای تحت فشار دادن این مردم، بیشتر شود، آنها راسخ تر و غیرتمندتر به تلاش خود برای بزرگ نگه داشتن نام ایران عزیز گام بر‌می‌دارند. پیروزی خیره کننده تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا و در خانه حریف، سند دیگری در اثبات توانایی‌ها و دلاوری جوانان ایرانی بود که همواره باعث غرور این آب و خاک بوده‌اند. این موفقیت را از جانب خانواده بزرگ پرسپولیس به ملی‌پوشان، کادر فنی تیم ملی، فدراسیون و خانواده والیبال، جامعه ورزش و آحاد ملت تبریک می‌گوییم و خود را در آن سهیم می‌دانیم.

امیدواریم با ادامه این پیروزی‌ها در ادامه رقابت‌ها، شاهد رقم خوردن افتخارات جدید ملی‌پوشان کشورمان باشیم که این روزها چه در فوتبال و چه در والیبال و به امید و یاری خدا در سایر رشته‌ها، دل مردم را شاد کرده‌اند و خواهند کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)