باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در پیامی؛ حلول سال نو و عید نوروز را تبریک گفت.

سال ۱۴۰۱ با تمام امید و آرزو‌هایی که در دل‌ها، آینده‌ای بهتر و دنیایی زیباتر را ترسیم می‌کند، آغاز شده است. سالی که در آن از خداوند متعال، تحول حال‌مان به بهترین حال را خواهیم خواست و برای حال بهتر دیگران تلاش خواهیم کرد.

مسوولیتی که بر عهده تک تک ما خواهد بود. کاری که پرسپولیس، همواره به دنبال انجامش بوده است.

سال ۱۴۰۰ با تمام فراز و نشیب‌هایش برای مردم، فوتبال و پرسپولیس ایران گذشت.

سالی را پشت سر گذاشتیم که به جهت شیوع کرونا، برای تمام مردم دنیا با زحمت و استرس بیشتری سپری شد و فوتبال فرصتی بود برای آسان‌تر کردن این احوال برای آن‌ها که تعقیب رقابت‌ها، مجالی برای فراموش کردن دشواری‌های‌شان بود.

در سالی که گذشت، پرسپولیس بار دیگر الهام بخش بود. نه فقط برای رقبایی که شاید بنا بر مصالح و ضروریاتی که دارند از گفتنش سر باز می‌زنند؛ بلکه برای تمام آن‌هایی که شاهد بودند در اوج مشکلات و دشواری‌ها نیز می‌توان به کار‌های بزرگی دست زد و به واسطه آن مردمان را شاد و خرسند کرد.

پرسپولیس همچنان خود را مهیای روز‌های سخت می‌کند که به آن خو کرده است و در گذر زمان آموخته است که تنها باید دست روی زانوی خود بگذارد و نه دست روی دست.

باشگاه پرسپولیس حلول سال نو را به تمام ایرانیان به ویژه هواداران پرسپولیس، تبریک و تهنیت می‌گوید. امیدواریم سال رونق و موفقیت‌های جدید برای تمام هموطنان‌مان باشد و به میمنت تقارن با روز‌های عزیز شعبانیه، سلامت مردمان و نجات بشریت از بیماری کرونا را شاهد باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)