به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان جهان از درگاه خداوند متعال، حلول ماه شوال و فرارسیدن عید فطر را تبریک گفت.

در این پیام، آمده است؛ ماه عبادت و بندگی به پایان رسید و ماه نزول قرآن و شب‌های قدر را پشت‌سر گذاشتیم، اما قرآن و فضائل آن روزها و شب‌های عزیز همراه و راهنمای ما خواهد بود. شب‌ها و روزهای پرفیض و مبارک رمضان را پشت سر نهادیم اما چه جای افسوس اگر آموزه‌ها، برکات و درس‌های آن را تا رمضانی دیگر محفوظ و در زندگی خود جاری بداریم. ما مانده‌ایم و اندوخته‌ای که باید با آن سالی را سپری کنیم تا رمضان و شب‌های پر نجوای دیگری که برای آن لحظه شماری خواهیم کرد. چه غم که همواره بر خوان نعمت پروردگار خویش میهمانیم و ای کاش همواره به یاد داشته‌ باشیم که در محضر او ایستاده‌ایم.

عید سعید فطر، فرصتی است بر اندیشه دوباره برای اتحاد، برابری و برادری.
باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمین جهان، عید خجسته موحدان را به امید صلح، مهرورزی، انسان دوستی، عدالت خواهی و ظلم ستیزی به قائم آل محمد (ص)، مقام معظم رهبری، مسلمانان جهان و به ویژه ملت شریف ایران و هواداران پرسپولیس تبریک می‌گوید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)