باشگاه پرسپولیس در پیامی، انتخاب یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی برگزیده منطقه غرب لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ با آرای مردمی را به وی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: جناب آقای یحیی گل‌محمدی، سرمربی کاردان پرسپولیس، هواداران پرشور پرسپولیس و دوستداران فهیم فوتبال کشورمان معرفت و آگاهی خود را با انتخاب به حق شما به عنوان مربی برتر لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در منطقه غرب و با شرکت در نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان دادند.

باشگاه پرسپولیس این موفقیت را به جنابعالی، اعضای تیم، هواداران و فوتبال دوستان کشورمان تبریک می‌گوید. تردیدی نیست که پیش از این نظرسنجی نیز، حضور مقتدرانه پرسپولیس در فینال رقابت‌های این دوره، گواهی به شایستگی و کاردانی جنابعالی داده بود تا کارشناسان بی‌طرف نیز به اتفاق آراء، شما را برترین مربی بازی‌ها در منطقه غرب تا به این جای کار بدانند.

موفقیت پرسپولیس در شرایطی سخت و دشوار رقم خورد. همین امر ارزش کار کادر فنی و بازیکنان متعصب پرسپولیس را بیشتر کرد و تحسین همگان را در پی داشت. خانواده بزرگ پرسپولیس، بابت برخورداری از چنین مجموعه‌ای به خود می‌بالد.

امید است در سایه اتحاد و همدلی حاکم بر مجموعه و به یاری خدا و حمایت هواداران، با تدابیر شما و همکارانتان و تلاش بازیکنان، با وجود تمام مشکلات ،قهرمانی آسیا را تقدیم پرسپولیسی‌ها، تمام هواداران فوتبال و مردم ایران کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)