پرسپولیس نیوز :  مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پیامی، کسب عنوان نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در آسیا که اولین مدال بانوان ایران در رشته‌های توپی بود را به اعضای این تیم و هشت عضو پرسپولیسی آن تبریک گفت.

تیم ملی فوتسال بانوان ایران در حالی مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد که شهرزاد مظفر سرمربی و نیلوفر  اردلان، لیلا اقبالی، فرشته کریمی، نغمه مرادی، سپیده زرین‌راد، پریا نوروزی و بهناز خیاط از جمع بازیکنان تیم ملی از اعضای تیم فوتسال بانوان پرسپولیس بودند.

در پیام تبریک و تقدیر محمد رویانیان که در اختیار روابط عمومی باشگاه پرسپولیس قرار گرفت آمده است: خدا را شکر می‌کنیم که اینروزها موفقیت‌های جوانان ایرانی در تمام عرصه‌ها پایانی ندارد و از سیاست تا ورزش پیوسته شاهد حماسه آفرینی ملت غیور و شریف ایران هستیم.

صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی، درخشش خیره کننده والیبالیست‌های کشورمان، قهرمانی تیم ملی فوتسال مردان و حالا کسب عنوان نایب قهرمانی آسیا توسط تیم ملی فوتسال بانوان که حکایتی دیگر از همت، توانایی و شایستگی شیرزنان ایران دارد و گواهی به رشد و بالندگی روزافزون ایران اسلامی می‌دهد. به راستی که سال 92 به سال حماسه بدل شده است و چه چیز مهمتر از سربلندی و شادی مردمی که پشت هر سختی و مشکلی را به خاک می‌رسانند.

در این میان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن تبریک این موفقیت به مردم عزیز، جامعه ورزش، کمیته فوتسال و بانوان، مربیان و بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان، باعث افتخار خود می‌داند که سرمربی و هفت بازیکن طراز اول این تیم که پرچم ایران را به اهتزاز در آوردند و حماسه آفریدند از خانواده پرسپولیس هستند و ضمن تقدیر از آنها این موفقیت را به طور ویژه به این عزیزان و خانواده بزرگ پرسپولیس تبریک می‌گویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)