باشگاه پرسپولیس درگذشت هواار یاسوجی تیم را تسلیت گفت.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، این باشگاه با ارسال پیامی، درگذشت هوادار یاسوجی را که پس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عارضه سکته مغزی در گذشت، به خانواده آن مرحوم و جامعه هواداری پرسپولیس و فوتبال تسلیت گفت.

سامی ۶ساله دیگر آغوش گرم، چشم‌های مشتاق، لب‌های خندان و بازوان پرتوانش را دیگر احساس نخواهد کرد. مرحوم بهروز خورشیدیان یاسوج از‌هواداران دو آتشه پرسپولیس بود. مثل میلیون‌ها نفر دیگر که بی‌دریغ به پرسپولیس عشق می‌ورزند.

یک جوان ۳۳ ساله و ورزشکار که نام خانوادگی‌اش نشان می‌دهد از آن خانواده‌های قدیمی یاسوج باشند. از یک خانواده کاملا پرسپولیسی. پذیرش درگذشت او که همیشه اهل ورزش بود و در عین جوانی برای دوستان و خانواده‌اش قابل باور نیست. برای تماشای بازی میهمان بود. می‌گویند از آن‌ها بود که به خاطر استرس و هیجان نسبت به بازی پرسپولیس، باید در یک متری تلویزیون می‌نشست. تعریف می‌کنند که بعدازظهر شنبه هم با همان هیجان بازی را دنیال می‌کرد. بعد از گل دوم بود که به شدت عصبی می‌شود. ناراحتی او بعد از به ثمر نرسیدن فرصت گل آخر بازی بیشتر هم می‌شود.

سوت پایان بازی که به صدا در می‌آید، با ناراحتی خانه‌ای که در آن میهمان بود را ترک می‌کند و راهی منزل خودش می‌شود. همسر و فرزندش، دیرتر و شب هنگام به خانه بر می‌گردند.

آقا بهروز به خواب رفته و آن اتفاق تاسف‌بار هنوز روی نداده است. چند ساعت بعد، بدن او یخ کرده بود. اورژانس می‌رسد، اما کار از کار گذشته بود. بهروز خورشیدیان یاسوج در خواب به دلیل سکته مغزی، جان به جان آفرین تقدیم کرد و روز دوشنبه در آغوش خاک آرام گرفت.

روحش در آرامش.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)