زلاتکو کرانچار سرمربی اسبق تیم پرسپولیس که سابقه هدایت تیم امید کشورمان را هم در کارنامه داشت در سن ۶۴ سالگی دار فانی را وداع گفت.

کرانچار در روزهای اخیر به دلیل وخامت حال خود به بیمارستان منتقل شده بود اما در نهایت امروز چشم از جهان فرو بست.

کرانچار در تیرماه سال ۸۸ به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد و ۲۱ هفته روی نیمکت سرخپوشان در لیگ برتر نشست و نتایج خوبی هم به دست آورد.

باشگاه پرسپولیس ضایعه درگذشت این مربی باسابقه را تسلیت می‌گوید.

کرانچار که به عنوان بازیکن سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ملی یوگسلاوی و کرواسی را داشت، در سال‌های بعد از حضور در پرسپولیس نیز تحت تاثیر فضای تیم و سکوهای پرسپولیس، در محافل خصوصی از علاقه به کار در جایی مانند پرسپولیس سخن گفته بود. این مربی جنتلمن به عنوان سرمربی، سابقه طولانی فعالیت به ویژه در کرواسی و ایران داشت و در فوتبال قطر، امارات، مصر، مونته‌نگرو، اسلواکی کار کرد. او با جدایی از پرسپولیس، هدایت تیم ملی مونته نگرو را برعهده گرفته بود و در ایران به عنوان سرمربی در سپاهان و تیم المپیک ایران نیز حضور یافت.

او جزو معدود خارجی‌هایی بود که جدایی‌اش از پرسپولیس به صورت توافقی انجام شد و منجر به طرح شکایت نگردید.

کرانچار، پدر نیکو کرانچار بازیکن سابق تاتنهام و تیم ملی کرواسی نیز هست.

باشگاه پرسپولیس، امروز پس از اطلاع از این رویداد، در تماس با رضا چلنگر ضمن پیگیری موضوع، برای ارسال پیام تسلیت به خانواده کرانچار اقدام کرد.

همچنین به سهم خود، با جامعه فوتبال ایران و کرواسی، هواداران پرسپولیس و فرزند و خانواده سرمربی فقید و پیشین پرسپولیس و تیم ملی کرواسی ابراز همدردی می‌کنیم. از خداوند بزرگ برای روح او آرزوی آرامش را داریم.

کرانچار هم مثل انصاریان و میناوند، یک پرسپولیسی عزیز دیگر بود که خیلی زود با زندگی وداع کرد.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)