پرسپولیس نیوز : سرپرست باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی از حضور پرشور هواداران پرسپولیس در بازی امروز سه‌شنبه تقدیر و تشکر کرد و آن را مایه فخر و مباهات باشگاه و مجموعه فوتبال ایران خواند.

به گزارش پرسپولیس نیوز و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، در پیام علی اکبر طاهری که در پایان بازی امروز سرخپوشان برابر سپاهان منتشر شد، آمده است؛ هواداران پرسپولیس بار دیگر با حضور پر برکت خود نشان دادند که این باشگاه به معنای واقعی پر طرفدارترین تیم آسیاست. آنها هر زمان که برای تیم محبوبشان احساس ضرورت کنند به میدان می‌آیند و به مثابه خونی هستند که در رگ‌های پرسپولیس جریان دارند و به آن حیات می‌بخشند.

حضور پرشور هواداران پرسپولیس پاسخ غرورآفرین به دعوت و اقدام باشگاه بود که نشان داد پرسپولیس بزرگ چگونه به این عظمت و جایگاه فاخر در فوتبال ایران دست پیدا کرده است. هواداران پرسپولیس همواره با شور و شعور و با معرفت و آگاهی، پشتیبان تیم محبوب خود بوده‌اند. حرکت امروز شما صاحبان واقعی پرسپولیس و فوتبال، مسوولیت ما را صد چندان کرد.

بازیکنان پرسپولیس نیز امروز به پشتوانه نفس گرم شما بزرگواران، تمام تلاش خود را بکار بستند و تردیدی نیست که اثر این حضور و حضورهای بعدی شما هواداران فقط به زمان بازی محدود نمی‌شود بلکه انگیزه‌ای خواهد بود برای تک تک آنها تا در طول هفته با انرژی بیشتری در جهت رقم زدن آنچه که شما می‌خواهید کوشش کنند.

در همینجا مراتب قدردانی و سپاسگزاری خود را نسبت به شما هواداران و بویژه نسبت به کانون هواداران و مشوقین شریف پرسپولیس اعلام می‌دارم. مشوقینی که با حضورشان و مدیریتی که بکار می‌گیرند در هر چه اثر بخش‌تر شدن این حمایت‌ها در حین برگزاری مسابقات موثر هستند و با درایتی که در کنار هوشیاری شما هواداران بکار می‌گیرند ضمن ممانعت از ورود حواشی، یاری رسان اعضای تیم در مسیر رسیدن به موفقیت هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)