پست جدید یورگن لوکادیا مهاجم هلندی پرسپولیس در فضای مجازی خبرساز شد.

یورگن لوکادیا مهاجم هلندی تیم پرسپولیس که به تازگی به این پیوسته در روزهای اول حضورش در جمع سرخ پوشان با هجوم هواداران برای دنبال کردن صفحه اینستاگرامش مواجه شد.

مهاجم هلندی که هنوز فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس را در بازی‌های رسمی پیدا نکرده روز گذشته در جریان دیدار تدارکاتی سرخ‌پوشان مقابل فجر سپاسی موفق به گلزنی شد تا به نوعی برای رقبای پرسپولیس خط و نشان بکشد.

اینطور که به نظر می‌رسد لوکادیای هلندی خیلی زود با باشگاه پرسپولیس اخت پیدا کرده و در همین زمینه با انتشار پستی علاقه در صفحه شخصی‌اش به حضور در باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد.

لوکادیا در این پست خطاب به برخی دنبال‌کننده‌های خود در اینستاگرام که از او خواسته بودند زیاد در فضای مجازی فعالیت نکند و روی بازی تمرکز کند نوشت:

شما فقط یک “فوتبالیست” را دنبال نمی‌کنید. من یک هنرمند، یک تولید کننده، یک طراح و یک انسان هستم. من می‌توانم هر چه بخواهم و هر زمان که بخواهم پست کنم. فوتبال زندگی است و پرسپولیس الان زندگی من است. به خود اجازه ندهید حرفه‌ای بودن من را زیر سوال ببرید. آدم‌های کوچک جلوتر از نوک بینی‌شان را نمیبینند. با حضور در صفحه من مثبت بمانید یا از آن بگذرید. هیچ کس نمی‌تواند من را کنترل کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)