نشست هماهنگی پیش از دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل امروز (دوشنبه) در فدراسیون فوتبال برگزار شد.

جلسه هماهنگی پیش از دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل امروز از ساعت ۱۱ در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

این نشست با حضور؛ ناظر بازی، ناظر داوری، ناظر VAR، ناظر امنیتی، نمایندگان دو باشگاه و سایر مسوولان و عوامل این مسابقه برگزار شد.

در جریان این جلسه مقرر گردید؛ پرسپولیس به عنوان تیم میزبان با لباس‌های یکدست قرمز و دروازه‌بان با لباس مشکی و تیم الدحیل نیز با لباس‌های یکدست طوسی و دروازه‌بان با لباس آبی رنگ در زمین حاضر خواهند شد.

موارد مربوط به ساعت حرکت تیم‌ها از هتل جهت به موقع رسیدن اتوبوس حامل دو تیم به ورزشگاه، یادآوری شد. همچنین در خصوص بخش رسانه‌ای تیم‌ها در مورد مصاحبه‌های سرمربیان و بازیکنان دو تیم، قبل و بعد از مسابقه و لزوم حضور نمایندگان باشگاه‌ها در این کنفرانس‌ها ضروری اعلام شد.

در ادامه جلسه، در مورد پیراهن تمرینات دو تیم که نباید از طرح‌های تبلیغاتی در آن استفاده شود، مورد اشاره قرار گرفت و موارد مربوط به بخش امنیتی مسابقه به دو تیم ابلاغ و اعلام گردید.

دیدار برگشت دو تیم پرسپولیس و الدحیل قطر از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی و با حضور هواداران برگزار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)