پرسپولیس نیوز : از نکات قابل توجه مسابقه امروز پرسپولیس و سایپا درح علامت های متعدد روی پیراهن سرخپوشان بود.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس ؛ در این بازی پرسپولیس با یک پیام اخلاقی + یک پیام تبلیغاتی مفصل در جلوی پیراهن و دو نام تبلیغاتی دیگر در بالا و پایین پشت پیراهن ها حاضر شده بود.

سر و شکل ، تعداد ، و حجم این تبلیغات به حدی بود که پیراهن این تیم را شبیه به بیلبوردهای تبلیغاتی کنار زمین کرده بود!

 

 

معمولا در باشگاه های بزرگ به درج یک عبارت و یا آرم تبلیغاتی کوچک در وسط پیراهن بسنده می شود اما به درج تبلیغ در جلو و پشت پیراهن هم نمی توان ایرادی وارد دانست. به هر حال باشگاه ها در تامین هزینه های مورد نیاز خود دچار مشکلات متعددی هستند و یکی از روش های اساسی رفع این نیاز اسپانسر روی پیراهن می باشد.

 

با این وجود در صورت داشتن تبلیغات متعدد هم می توان کمی سلیقه و ظرافت به خرج داد و ظاهر زیباتری خلق کرد. در شرایطی که حجم تبلیغات تا این اندازه زیاد است می توان از عناصر غیر ضروری چشم پوشی کرد و ظاهر پیراهن تیم را خلوت تر و دوست داشتنی کرد.

درج پرچم کشور خودی در شرایطی که تیم در مسابقات داخلی شرکت کرده است در نقاط دیگر جهان معمول نیست ، شعارهای مذهبی را هم می توان به شال هایی که پیش از مسابقه روی دوش بازیکنان انداخته می شود منتقل کرد تا به این ترتیب شأن اسامی مذهبی هم حین مسابقه و با برخوردهای توپ و… از بین نرود.

با توجه به اینکه پرسپولیسی ها تبلیغات خود را به شرکت sis واگذار کرده اند و قرار نیست تبلیغات به صورت دائمی با همین عناوین ادامه پیدا کند و هر چند مسابقه یک بار تغییر می کند ، می توان در تغییرات آینده این موارد را نیز مد نظر قرار داد و شکل زیباتری به پیراهن پرسپولیس که به عبارتی سمبل و نماد شناسایی سرخپوشان پایتخت به حساب می آید داد ، درست مانند فصل قبل که نام بزرگترین کمپانی های جهان روی آن خودنمایی می کرد.

 

http://pnnc.ir/images/90/match/alshabab3/2.jpg

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)