پرسپولیس نیوز : سرمربی پیشین تیم پرسپولیس گفت:فوتبال ما فقط شده انتقاد از وضع توپ و پیراهن و کنسل شدن اردوهای تیم ملی.

افشین پیروانی درباره انتقاداتی که این روزها برخی پیشکسوتان پرسپولیس به این تیم وارد کرده اند عنوان کرد:من در این باره نظری ندارم.به دلیل اینکه در پرسپولیس صاحب سمت نیستم درست نیست اظهارنظر کنم.برخی دوستان وقت آزاد دارند و مصاحبه می کنند.نمی خواهم حرفی بزنم که پرسپولیس به حاشیه برود.

وی درباره ارزیابی اش از 6 هفته آغازین لیگ برتر گفت:تا به امروز لیگ خروجی مثبتی نداشته است.نه می توان گفت تیم های بالانشین قدرتمند هستند و نه می شود گفت تیم های پایین جدول ضعیف اند.باید چند هفته دیگر از بازی ها بگذرد.

پیروانی درباره اینکه چه تیمی نسبت به تیم های دیگر بهتر ظاهر شده اظهار داشت:فولاد با ثبات است و نسبت به تیم های دیگر بازیکنان کمتری را از دست داده است.به نظرم این تیم نسبت به سایر تیم ها شرایط بهتری دارد.

وی درباره لغو اردوی تیم ملی در پرتغال گفت:اصلا قابل توجیه نیست به خاطر یک میلیارد اردوی تیم ملی لغو شود.فوتبال ما فقط شده انتقاد از وضع توپ و پیراهن و کنسل شدن اردوهای تیم ملی.در فوتبال ایران حالا حاشیه حاکم بر متن است.

پیروانی درباره اینکه برخی اعتقاد دارند این اتفاقات کی روش را بی انگیزه کرده و او به همین دلیل در لحظاتی از بازی استقلال با سورینت خوابید گفت:لابد بنده خدا خسته بوده است که خوابید.اتفاق خاصی نیفتاده که کی روش بی انگیزه شود.باید برنامه ریزی داشته باشیم و اسپانسرها تا زمانیکه ورود نکنند مشکلات برطرف نمی شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)