پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه فوتبال پرسپولیس گفت: سال گذشته مدیران غیرفوتبالی هر کسی را که می‌خواستند می‌گرفتند، اما امسال علی دایی نشان داد که چطور باید بازیکن جذب کند.

افشین پیروانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پس از پایان دیدار پرسپولیس و نفت تهران با نتیجه تساوی، اظهار داشت: تیم نفت بازیکنان جوان و خوبی را دارد، در این دیدار پرسپولیس چند موقعیت داشت و متأسفانه موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد، اما در مجموع نتیجه عادلانه بود.

وی افزود: پرسپولیس در این هوای سرد امتیاز از دست داد و در بازی بعدی باید در اهواز مقابل فولاد بازی کند. پرسپولیس امسال بهتر از سال قبل بازیکن جذب کرده و این به علی دایی ارتباط دارد؛ چرا که سال گذشته مدیران غیرفوتبالی هر کسی را که می‌خواستند می‌گرفتند، اما امسال علی دایی نشان داد که چطور باید بازیکن جذب کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل مالی شما حل شده یا خیر، گفت: مشکل مالی حل نشده. با من تماس گرفتند که در جشن 50 سالگی پرسپولیس شرکت کنم، اما من به آنها گفتم اول مشکل پیشکسوتان را حل کنید بعد از آن ما را به این جشن دعوت کنید.

پیروانی در پایان گفت: برخی‌ها به دنبال شهرت هستند. اول این نکته مهم است که حق و حقوق دیگران پرداخت شود بعد جشن 50 سالگی پرسپولیس را بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)