خبرگزاری پرسپولیس : کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کمک به هموطنان زلزله زده را وظیفه خودم می دانستم، آنجا صحنه هایی را دیدم که جگر آدم کباب می شود.

افشین پیروانی افزود: یک ماه پیش به همراه ملی پوشانی که در جام جهانی 98 فرانسه به میدان رفته بودند به مناطق زلزله زده رفتیم و روز جمعه بر اساس قولی که داده بودیم به اتفاق یکی از دوستان که بانی خیر شده بود، یک دستگاه لودر به ارزش 400 میلیون تومان به منظور خاکبرداری مناطق زلزله زده اهدا کرده و پس از حضور در مراسم نماز جمعه شهر هریس و دیدار با مسئولان شهرستان های اهر و هریس دیداری هم با مردم داشتیم.

بنده و دوستانم این کار خیرخواهانه را وظیفه خود می دانستیم و به قولی که داده بودیم عمل کردیم. از همه عزیزان خواهش می کنم شعار نداده و به قول خود عمل کنند چرا که در این مناطق زلزله زده مشکلات زیادی وجود دارد و باید به آن رسیدگی شود.

سرمربی اسبق پرسپولیس تصریح کرد: در این مدت طبق آمار نزدیک به دو هزار پس لرزه آمده و نیاز به ساخت و ساز مهندسی و اصولی ضرورت زیادی دارد. وقتی روز جمعه در جمع مردم حضور یافتم بسیاری را هوادار پرسپولیس دیدم که به رغم مشکلات عدیده دل در گرو تیم محبوب خود داشتند و من دعا می کنم این تیم محبوب نتیجه بگیرد تا دل این هواداران عاشق و مصیبت زده شاد شود.

پیروانی درباره وضعیت کنونی تیم پرسپولیس هم گفت: تعطیلی لیگ که هر سه هفته یکبار شاهد آن هستیم لطمه بزرگی به پرسپولیس می زند. این تعطیلی شاید به نفع خیلی ها باشد اما به ضرر پرسپولیس است چرا که سرمربی تیم نفراتش را در اختیار ندارد و نمی تواند در این تعطیلات تیم را به شرایط قبلی باز گرداند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)