خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیدوارم یحیی گل محمدی این تیم را به جایگاه اصلی خود در لیگ برتر فوتبال بازگرداند.

افشین پیروانی افزود: گل محمدی از حمایت همه جانبه بویژه مدیرعامل باشگاه برخوردار است و تیم تحت هدایت وی در این چند بازی اخیر نتایج خوبی کسب کرده است.

وی اضافه کرد: امیدوارم تحولات اخیر پرسپولیس با آمدن گل محمدی به سمت موفقیت این تیم تداوم یابد و دیگر شاهد ناکامی گذشته باشد.

پیروانی که به عنوان سرمربی تیم سنگ آهن بافق یزد برای انجام دیدار مقابل الوند همدان در چارچوب لیگ دسته اول فوتبال کشور به همدان سفر کرده است، بیان داشت: گل محمدی از سوی هواداران نیز مورد حمایت است و انتظار می رود پرسپولیس با وی و سایر نفرات به جایگاه اصلی بازگردد.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: حق پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم آسیا فراتر از جایگاه فعلی است و با برنامه ریزی بهتر ، دوری از حاشیه ها،و حمایت همه جانبه پیشکسوتان و تلاش بازیکنان و مربیان جزو برترین های این قاره کهن باشد.

وی یادآور شد: هم اکنون تمامی دست اندرکاران، پیشکسوتان و دلسوزان واقعی تیم پرسپولیس باید از گل محمدی و شرایط تیم پشتیبانی کنند تا این تیم بتواند راه موفقیت را پیدا و ادامه دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)