خبرگزاری پرسپولیس :  " برکناری تلفنی مانوئل ژوزه از ایتالیا توسط رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس آن‌هم در شرایطی که بیشتر اعضای کمیته فنی باشگاه از آن بی‌اطلاع هستند اسباب حیرت و حتی دلخوری برخی از انها شده است از جمله افشین پیروانی".

مازیار ناظمی مجری اخبار ورزشی صدا وسیما با درج مطلب بالا در وبلاگ خود افزوده است: پیروانی، عضو کمیته فنی این باشگاه که با برنامه ورزش بدون ویرایش رادیو گفت‌وگو می‌کرد گفت که از این شیوه کار در باشگاه گله دارد .

پیروانی افزود: در این شرایط برکناری آقای ژوزه اصلا به صلاح پرسپولیس نیست و با این شرایط که به ایشان تا دوشنبه مرخصی داده‌اند باعث تضعیف جایگاه این سرمربی می‌شود و با شناختی که من از این سرمربی پرتغالی دارم بعید است به تیم برگردد .

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در مورد انتخاب یحیی گل‌محمدی هم گفت : یحیی بازیکن و کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بوده و برای همه ما حرمت دارد. وقتی به ایشان می‌گویند سرمربی موقت یعنی او در نزد بازیکنان جایگاه لازم را ندارد و فوتبالیست ایرانی اخلاقش طوریست که احساس کند سرمربی اقتدار ندارد اصلا حرفش را نمی‌خواند برای همین ما داریم به یحیی گل‌محمدی هم ضربه می‌زنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)