پرسپولیس نیوز :مربی و کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: ایران در دیدار مقابل بحرین نشان داد یکی از مدعیان جام است و در گروه خود از تمام حریفانش قدرتمند تر است.

افشین پیروانی روز چهارشنبه  گفت: بازی بسیار مهم و سختی مقابل قطر خواهیم داشت و قطعا قطر مقابل امارات را در مقابل ایران نخواهید دید.

وی ادامه داد: قطر در باد قهرمانی جام خلیج فارس خوابیده بود و با توجه به شکستی که این تیم مقابل امارات خورد کمی از شوک خارج شد. اطمینان داشته باشید قطر مقابل ایران بهتر بازی خواهد کرد اما با این وجود کیفیت این تیم با ما قابل قیاس نیست و ما یک سر و گردن از تمام همگروه های خود قوی تر هستیم.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: در بازی نخست به مصاف بحرین رفتیم که در یک بازی هوشمندانه این تیم را از پیش رو برداشتیم. تیم ما در این دیدار به خوبی بازی را کنترل کرد و توانست سه امتیاز مهم را بدست بیاورد.

وی تصریح کرد: فوتبال ایران در حال حاضر به حضور در جمع چهار تیم برتر مسابقات بیش از هر چیزی نیاز دارد ، زیرا این مساله می تواند به فوتبال کمک زیادی کند. دراین شرایط نباید از بازی دفاعی تیم ایران ایراد گرفت زیرا برای ما بیش از هر چیزی نتیجه اهمیت دارد.

وی با تمجید از عملکرد کارلوس کی روش، اظهار کرد: کی روش بهترین مربی جام است و سنگینی خوبی به نیمکت ما داده است. کی روش با تجربه ای که دارد انسجام خوبی در تیم ایران ایجاد کرده و این فاکتور مهمی است.

پیروانی در رابطه با شانس صعود ایران از گروه خود، گفت: صعود ما از این گروه قطعی است اما امیدوارم بتوانیم به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کنیم تا حریف ژاپن نشویم.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: نمی توان در خصوص شانس قهرمانی ایران در جام ملت های آسیا از حالا صحبت کرد و باید منتظر بازی های بعد تیم ملی بود. تیم ایران کاملا احساسی است و نمی توان بازی های سخت تیم کشورمان را پیش بینی کرد.

وی با تمجید از جوانگرایی انجام شده در تیم ملی کشورمان، اظهار کرد: بازیکنان جوان کشورمان نشان دادند برای حضور در ترکیب اصلی بسیار توانمند هستند اما باید این را بپذیریم که جوانگرایی یکباره هم کار صحیحی نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)