خبرگزاری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد باید از مانوئل ژوزه حمایت شود و این مربی به کارش ادامه دهد.

افشین پیروانی در مورد تساوی بدون گل پرسپولیس برابر نفت تهران گفت: پرسپولیس نسبت به قبل شرایط بهتری داشت. اگر بازیکنان مصدوم برگردند و هماهنگی بین مهره‌ها بیشتر شود مطمئنا پرسپولیس می‌تواند نتایج بهتری بگیرد..

وی در پاسخ به این سؤال که 8 هفته از لیگ گذشته و آیا تیم فرصت هماهنگ شدن را نداشت،‌ تصریح کرد: پرسپولیس اگر روز گذشته می‌برد تا رده دهم جدول بالا می‌آمد. هنوز دیر نشده و فاصله تیم‌ها با یکدیگر کم است. روز گذشته روی سکوها اختلاف وجود داشت و بین تیم و سکو فاصله افتاده است. هواداران باید هوشیار باشند. اگر ژوزه در چیدن مهره‌ها و انتخاب ترکیب مناسب دقت بیشتری کند، مطمئنا شرایط پرسپولیس بهتر خواهد شد.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس افزود:‌ پیشکسوت‌ها هم باید دقت کنند. مدیریت تیم همه تلاش خود را کرده‌ است. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد و اگر بازیکنان درحد خودشان ظاهر شوند می‌توانند قهرمان شوند.

پیروانی در مورد اینکه تا چه زمانی باید منتظر ماند تا پرسپولیس به هماهنگی برسد، عنوان کرد: این موضوع را غلط می‌دانم، اینکه بخواهیم زمان تعیین کنیم به تیم و مربی استرس وارد می‌کنیم. من موافق حمایت از ژوزه و کی‌روش هستم. اسم کی‌روش را می‌آ‌ورم تا بگویم فقط بحث پرسپولیس نیست. اینکه ما بگوییم تا دو هفته دیگر تیم باید هماهنگ شود  فقط استرس به سرمربی وارد کرده‌ایم. باید از تیم حمایت کنیم تا پرسپولیس در ادامه بتواند نتایج خوبی بگیرد.

وی در مورد اتفاقاتی که روز گذشته در سکوها رخ داد و شعارهایی که هواداران علیه تیم سر دادند، گفت: مشکلات سکوها چند سال است وجود دارد اینکه از دقیقه 20 یا 50 یا 80 شروع به سردادن شعار علیه تیم می‌کنند، چه نتیجه‌ای در بر دارد؟ سال گذشته این همه اعتراض کردند آیا نتیجه‌ای گرفتند؟ هواداران یا نیایند یا اگر به استادیوم می‌آیند از تیم حمایت کنند. در استادیوم سه نفر علیه تیم شعار می‌دهند و سایر تماشاگران هم آن کار را ادامه می‌دهند.

وی اضافه کرد: اگر هزینه می‌کنید و در گرما و سرما به استادیوم می‌آیید این شعارها نمی‌تواند کمکی کند. مگر می‌شود کسی پیراهن پرسپولیس را به تن کند و بی‌غیرت باشد؟ آرزوی یک فوتبالیست حضور در پرسپولیس است و باگفتن بی‌غیرت کاری درست نمی‌شود. من خودم زمانی که قرار بود به پرسپولیس بیایم اگر می‌گفتند از شیراز پیاده به تهران بیا، حتما این کار را انجام می‌دادم. فاصله‌ای که بین تیم و سکو افتاده بار روانی را بیشتر و به تیم استرس زیادی وارد کرده است.

پیروانی خاطرنشان کرد: فوتبال برد و باخت دارد. انشاءالله پرسپولیس روند رو به رشد را طی می‌کند و با بازیکنان بزرگی که دارد مشکلش برطرف می‌شود.

عضو کمیته فنی پرسپولیس در مورد برگزار نشدن جلسات این  کمیته اظهار داشت: مخالف تشکیل جلسه هستم. چه کمکی می‌توانستیم انجام دهیم؟ وقتی مربی تازه آمده و می‌گوید تیم را نمی‌شناسم و من تیم را نبستم دیگر چه چیز می‌توانستیم به مربی بگوئیم. در کمیته فنی 5 نفر با 5 فکر متفاوت حضور دارند. تشخیص در مورد کمیته فنی با مدیریت باشگاه است. من پرسپولیسی هستم و این صحبت‌ها را به عنوان یک پرسپولیسی و طرفدار انجام می‌دهم نه به عنوان عضو کمیته فنی.

پیرواین ادامه داد: عده‌ای القابی مثل کشک و پنیر را به کمیته فنی می‌چسبانند که واقعا نمی دانم چه بگویم. من افتخارم این است که یکی از باسابقه‌ترین بازیکنان پرسپولیس هستم. تمام زندگی‌ام پرسپولیس است. عیبی ندارد به خاطر پرسپولیس این القاب را هم به ما بچسبانند. اگر کس دیگر در کمیته فنی بود، کشک به چلوکباب تبدیل می‌شد؟! باید ببینیم آیا کمیته فنی می‌تواند با سرمربی تعامل برقرار کند تا تشکیل جلسه دهیم. گزارش را باید به چه کسی تحویل می‌دادیم؟ آیا سرمربی پرسپولیس اصلا قبول دارد؟

پیروانی در پایان  گفت: ژوزه بداند اگر کسی نزدیک می‌شود و صحبتی می‌کند و می‌خواهد پیشنهادی بدهد قصد کمک یه تیم را دارد. اگر جلسه کمیته فنی تشکیل شود و به نظرات ما ترتیب اثر ندهند همان بهتر که تشکیل نشود.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)