پرسپولیس نیوز : کارشناس فوتبال کشورمان گفت: با یک پیروزی در بازی دوستانه نمی‌توان گفت قهرمان آسیا می‌شویم.

افشین پیروانی  در مورد بازی دوستانه ایران و کره‌جنوبی عنوان کرد: بعد از مدت‌ها تیم ملی بازی می‌کرد و در این بازی هم نمره قبولی گرفت ولی بازی خوبی انجام نداد. از دو تیم بزرگ شرق و غرب آسیا انتظار بازی بهتری می‌رفت.

وی ادامه داد: نمی‌توان گفت ایران یا کره‌جنوبی شایسته پیروزی بودند چون بازی متعادل و بی‌کیفیتی را به نمایش گذاشتند. دو قطب فوتبال آسیا بازی با کیفیتی ارائه ندادند.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص استفاده از بازیکنان جوان در ترکیب تیم ملی خاطرنشان کرد: کی‌روش کار خوبی انجام داد و از چند بازیکن جوان استفاده کرد. واقعاً نمی‌شود به یکباره تیم را جوان کرد، ما به خاطر تمدید قرارداد کی‌روش فرصت‌های زیادی را برای انجام بازی دوستانه از دست دادیم و نتوانستیم بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کنیم. بازیکنان جوان باید در چنین بازی‌هایی خود را نشان دهند.

پیروانی در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد ایران با این شرایط قهرمان آسیا شود گفت: الان نمی‌شود از امیدواری و ناامیدی صحبت کرد. ما سه بازی سخت در مرحله مقدماتی داریم. با یک پیروزی در بازی دوستانه نمی‌توان گفت قهرمان آسیا می‌شویم و با شکست در این بازی‌ها هم نمی‌شود از ناامیدی صحبت کرد.

وی در پایان در واکنش به اینکه مرتضی فنونی‌زاده اعلام کرده نباید از بازیکنانی مانند تیموریان، نکونام و شجاعی در تیم ملی استفاده کرد؛ اظهار داشت: این بازیکنان بزرگان تیم ملی هستند و سال‌ها برای کشور زحمت کشیده‌اند، نمی‌شود به یکباره چنین بازیکنانی را از تیم ملی کنار گذاشت. حضور بازیکنان جوان و با تجربه می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)