مدیر تیم پرسپولیس درباره حاشیه‌های پیش آمده در روزهای اخیر می‌گوید «من مدیر تیم پرسپولیس هستم و جانم را برای تیمم می‌دهم اما اگر دلخوری‌ای پیش آمده است، عذرخواهی می‌کنم.»

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر تیمش برابر پیکان و بازگشت به صدر جدول عنوان کرد: خدا را شکر بازی خوب و سختی بود. به بازیکنان و مسئولان تبریک می‌گویم. هواداران روز خوبی را رقم زدند و خدا را شکر ۳ امتیاز را گرفتیم. دو فینال دیگر در این جام داریم و امیدوارم قهرمان شویم.

او درباره داوری گفت: در یک صحنه می‌شد برای ما پنالتی بگیرند. صحبت در این خصوص را به کارشناسان می‌سپاریم. ما بعد از قرعه‌کشی گفتیم که هر جای ایران بازی می‌کنیم و فقط مهم این است که هواداران ما کنارمان باشند.

وی درباره درآمد بلیت‌فروشی این بازی گفت: وقتی میزبان تیم پیکان شد، اجاره زمین با این تیم بود و تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی نیز متعلق به آن‌هاست و صبح هم بحث‌هایی شد که گذشت.

پیروانی درباره حاشیه‌ها و بحث‌های مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون دیدار پرسپولیس و پیکان نیز گفت: من مدیر تیم پرسپولیس هستم و اگر دلخوری‌ای پیش آمده عذرخواهی می‌کنم اما جانم را برای تیمم می‌دهم. امشب را خوشحالی خواهیم کرد و از فردا به بازی گل‌گهر فکر می کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)