مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت، یکسری مجریان صداوسیما برای دیده شدن دنبال خود‌شیرینی هستند و به آنها برای آخرین بار اولتیماتوم داد.

افشین پیروانی پس از برتری 3 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: به هواداران خوب‌مان تبریک می‌گویم و به تیم خوب نفت مسجدسلیمان نیز خسته نباشید. تبریک دیگری هم برای پایین آمدن یکی دو هزار تومان دلار می‌گویم. حالا می‌خندید، ولی خبر خوبی است! گله‌ای هم از داوران برای قضاوت‌‌های‌شان دارم. تیم داوری امروز خیلی تلاش کرد، ولی قضاوتی نبود که در آزادی توقع داشتیم. یکی دو صحنه مشکوک بود و امیدوارم این اتفاقات تمام شود. هفته گذشته شخصاً به خداداد افشاریان در جلسه قبل از بازی با سپاهان گفتم اگر یکی دو بازی از داوری سود کرده باشیم در 12 بازی هم ضرر کرده‌ایم.

وی افزود: گله‌ای از صداوسیما دارم، چون در یکسری از برنامه‌های غیرتخصصی، برخی مجریان برای دیده شدن صحبت‌هایی انجام می‌دهند، به خصوص درباره یحیی گل‌محمدی و تیم مردمی پرسپولیس. این آخرین اولتیماتوم است و دفعه دیگر با لحن دیگری صحبت می‌کنم. مجری اجازه ندارد در برنامه‌ای که مخاطب ندارد با تیکه، مزه انداختن و خودشیرینی کردن دیده شود. این تیمِ پرسپولیس است و نه شما و نه کسی اجازه ندارد به باشگاه، هوادار، مربی و پیشکسوتش بی‌احترامی کند. از جبلی رئیس صداوسیما گله دارم و می‌خواهم رسیدگی کنند. یکسری برنامه‌ها برای دیده شدن این حرکات را می‌کنند. الان لحنم خوب است، ولی دفعه بعد طور دیگری صحبت می‌کنم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا غیبت یحیی گل‌محمدی در نشست‌های خبری به این موضوعات بازمی‌گردد، تصریح کرد: یکسری مشکلات و بحث‌ها هست و گل‌محمدی می‌گوید اگر به نشست بروم، باید صحبت‌هایی انجام دهم، به همین دلیل امروز به این نتیجه رسید که به نشست نرود. خیلی از مربیان نه قبل و نه بعد از بازی‌ها در نشست خبری شرکت نمی‌کنند، ولی گل‌محمدی در همه نشست‌ها شرکت می‌کرد. وقتی هیچ اتفاقی نمی‌افتد ما هم مثل بقیه تیم‌ها می‌شویم.

پیروانی در واکنش به عدم حضور یحیی گل‌محمدی در بین گزینه‌های هدایت تیم ملی فوتبال، گفت: از نظر من، گل‌محمدی بهترین مربی ایران است. به کسانی که چنین انتخابی کردند، تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم بازی با اسم‌هاست، چون انتخاب‌شان را کرده‌اند. خوشحالم گزینه‌های ایرانی متوجه شدند و رو دست نخوردند. اینکه هیئتی اسم دادند تا برنامه بگیرند، چنین چیزی نیست. مربیان ایرانی باهوش‌تر بودند و متوجه شدند. مطمئن باشید اگر اسمی از گل‌‌محمدی بود، آنقدر پرسپولیس را دوست داشته است و تعصب دارد که هدفی برای رفتن به تیم ملی نداشت.

وی راجع به درخواست پرسپولیس برای حضور حداکثری تماشاگرانش در بازی‌های خانگی خاطر نشان کرد: امیدوارم قیمت بلیت‌ها پایین بیاید. الان مشکل اصلی این است که تنها پنج هزار نفر می‌توانند بیایند. باشگاه روز گذشته نامه‌ای در این زمینه ارسال کرد و امیدوارم توافق کنند. تماشاگران در طبقه بالا نمی‌توانند حضور داشته باشند و هشت سکوی طبقه پایین نیز خراب است. اگر نسبت به چیزی که باقی می‌ماند، محدودیت بگذارند، تماشاگر زیادی نمی‌تواند بیاید. ما تلاش می‌کنیم تا اجازه دهند قیمت بلیت‌ها پایین بیاید. فوتبال با هوادارانش زنده است. برخی‌ها شعار می‌دهند ما بیشترین طرفدار را داریم، ولی هر جا بروید ما پرطرفدارترین تیم هستیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)