مدیر تیم فوتبال پرسپولیس متعقد است متولیان برگزاری مسابقات لیگ باید تعداد دوربین‌های کمک داور ویدیویی را افزایش دهند تا تصمیمات داوران بهتر رقم بخورد.

افشین پیروانی بعد از تساوی یک – یک پرسپولیس و تراکتور در هفته دوم لیگ برتر، گفت: بازی خوبی بود و 2 تیم زحمت کشیدند. جو خوبی با این همه هوادار وجود داشت و فکر می‌کنم نتیجه مساوی عادلانه بود.

وی در مورد صحنه اخراج سروش رفیعی از زمین مسابقه عنوان کرد: صحنه را در رختکن دیدیم. فکر می‌کنیم اگر قرار به برگزاری مسابقه زیر نظر کمک داور ویدیویی باشد باید با تعداد دوربین‌های بیشتری این کار را انجام بدهند. تصمیم با داور بود ولی خواهشم این است که با تعداد دوربین‌های بیشتری و با کیفیت‌تری این موضوع انجام شود.

«باشگاه تراکتور به موضوع سهمیه زیر 21 سال معترض بود. در این رابطه باشگاه پرسپولیس موافق یا مخالف است؟» مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: الان به طور مثال، میلاد محمدی و امید عالیشاه آمده از این لیست را باید به روی سکوها بفرستیم. تمام تلاش این است که تیم‌های امید و پایه کمی شرایط‌شان بهتر شود. فکر می‌کنم این امکان وجود داشت که تصمیم‌گیری بهتری صورت بگیرد و سهمیه بزرگسالان افزایش پیدا کند.

پیروانی درباره اینکه بعد از اخراج سروش رفیعی همراه با سیدجلال حسینی نسبت به این تصمیم داور معترض بودند، گفت: به تصمیم و نظر داور احترام می‌گذاریم. ان‌شاءالله کارشناسان بهتر بتوانند تصمیم‌گیری کنند.

وی راجع‌به شرایط داوری پس از به کارگیری کمک داور ویدیویی، تاکید کرد: خیلی شرایط بهتر شده است. داوران واقعاً زحمت می‌کشند. امیدوارم همه بازی‌ها زیر نظر کمک داور ویدیویی باشد و حق به حقدار برسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)