مدیر تیم پرسپولیس گفت که علیرضا بیرانوند در جمع سرخپوشان می‌ماند و به لیگ عربستان نمی‌رود.

افشین پیروانی درباره اتفاقات دربی 101 و اعتراض سرمربی استقلال در گفتگو با شبکه ورزش گفت: ساپینتو اول فصل برانکارد را زد، به یگان ویژه و داوران بی‌احترامی کرد و در این بازی هم به سمت داور آب دهان انداخت که فیلم آن موجود است.

وی با اشاره به بیانیه باشگاه استقلال درباره داوری ادامه داد: دشمن فرضی برای خودمان درست نکنیم و قبول کنیم پرسپولیس از استقلال بهتر بود. کارشناس داوری برنامه خودتان اعلام کرد پنالتی پرسپولیس گرفته نشد. در وقت های اضافه ما پنج موقعیت گل داشتیم بهتر است برتر بودن پرسپولیس را قبول کنید.

پیروانی تصریح کرد: بهزاد غلامپور سمت من حمله کرد و گفت تو باعث شدی ساپینتو اخراج شود؛ یعنی آنقدر فوتبال بی در و پیکر است؟ واقعا این حرکات و رفتار ساپینتو تدهین آمیز بود و داور با کارت قرمز مستقیم او را اخراج کرد.

مدیر تیم پرسپولیس با اشاره به مراسم ابتدای بازی و خودداری بازیکنان استقلال از دست دادن با پرسپولیسی‌ها گفت: استقلال میزبان بود و باید به ما که میهمان بودیم احترام می‌گذاشت ولی به خودشان اجازه ندادند سلام کنند. با این حال این گل‌محمدی بود که رفت و با سرمربی حریف دست داد. استقلالی‌ها از ابتدا با گارد آمده بودند.

پیروانی یادآور شد: با ساپینتو برخورد نشد و این موضوع باعث می‌شود مربیان داخلی و خارجی بعدی هم این حرکات را تکرار کنند.

افشین پیروانی از رویه باشگاه استقلال انتقاد کرد و گفت: باشگاه استقلال باید از این رویه ای که در پیش گرفته دست بردارد. این که گناه باخت را گردن داور بیاندازند کار قشنگی نیست و بهتر است شکست شان را قبول کنند. همه دیدند ما در جریان بازی از استقلال بهتر بودیم و موقعیت گل هم بیشتر داشتیم. داوران هم زحمت خودشان را کشیدند و اگر تیمی باید از داوری شاکی باشد، آن تیم ما هستیم نه استقلال. به گفته کارشناسان یک پنالتی تیم ما نادیده گرفته شد اما نه بازیکن ما اعتراضی کرد و نه نیمکت مان به سمت داور حمله ور شد. اخراج سرمربی استقلال هم با توجه به رفتاری که کنار خط داشت کاملا درست بود و من نمی دانم آنها به چه چیزی معترض هستند. از دوستان خوبم در باشگاه استقلال می خواهم پشت داور مخفی نشوند و دنبال تقویت خودشان باشند.

افشین پیروانی ادامه داد: چند ماه می شود که شعار می دهند ما می خواهیم VAR را به ایران بیاوریم، ما سیستم کمک داور ویدیویی نخواستیم، لطفا یک ست کامل سیستم رادیویی به این داوران بدهید تا برای ارتباط با هم عذاب نکشند.

پیروانی در مورد ادامه همکاری با یحیی گل‌محمدی هم گفت: واقعاً روزهایی بود که ۱۴ ۱۵ ساعت در روز با کادر فنی خود زحمت می‌کشید. او انقدر تلاش کرد و نتیجه زحماتش را گرفت. امیدوارم خبر رفتن او صحت نداشته باشد . او واقعا در فشار بود. ما مشکل داشتیم و نمی‌دانید که چقدر سختی کشید . اگر عکس امسال را با سال قبل من مقایسه کنید میفهمید که امسال اندازه چند سال پیر شدم. باید هر جوری باشد امکانات فراهم شود. ان‌شاءالله خبر جدایی گل‌محمدی صحت نداشته باشد و اگر شرایط مهیا شود او در پرسپولیس خواهد ماند.

پیروانی درباره اینکه گفته می‌شود بیرانوند از تیم‌های عربستانی پیشنهاد دارد، خاطرنشان کرد: بیرانوند هیچ جا نمی‌رود. آرزوی تمام بازیکنان این است که در پرسپولیس بازی کنند. به شایعات توجه نکنید؛ همه بازیکنان در پرسپولیس می‌مانند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)