افشین پیروانی گفت: اسم لیگ برتر ما حرفه ای است و باید تصمیمات و رفتارها هم حرفه ای باشد. به نظر شما هفته دوم لیگ برتر ما حرفه‌ای برگزار شد؟

سپاهان اصفهان موفق شد در هفته دوم لیگ برتر در اهواز تیم نفت مسجد سلیمان را شکست دهد. بلافاصله پس از سوت پایان این دیدار، افشین پیروانی نسبت به برگزاری بازی در اهواز به جای مسجد سلیمان اعتراض کرده و مصاحبه ای انجام داد. برهمین اساس بد ندیدیم دقایقی شنونده صحبت‌های مدیرتیم پرسپولیس باشیم و … اظهارات افشین پیروانی در گفت‌وگو با خبرورزشی را بخوانید:

مدتی می‌شد سکوت کرده بودید و این بار نسبت به انجام بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان در اهواز اعتراض کردید؟

نمی‌شود سکوت کرد یا بهتراست بگویم نمی‌گذارند صدای تیم‌ها درنیاید! این تصمیم اصلا حرفه ای نبود و مطمئن باشید سپاهان در مسجد سلیمان نمی‌توانست ۳ گل به نفت بزند.

چرا؟ سپاهان امسال تیم بهتری شده و…

پارسال هم تیم خوبی بود ولی در شهر مسجد سلیمان ۳ بریک به نفت باخت. در بازی برگشت هم در اصفهان مقابل این تیم مساوی کرد و نتوانست برنده شود. فوتبالی‌ها می‌دانند بازی کردن در مسجد سلیمان برای هیچ تیمی‌راحت نیست. من فقط یک سئوال از دوستان دارم!

بفرمایید؟

آیا بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان را هم در زمین بی طرف برگزار می‌کنند؟!

اهواز یا زمین بی طرف؟

نفت متعلق به شهر مسجد سلیمان است و اهواز زمین بی طرف محسوب می‌شود. آیا بازی ما را در اهواز برگزار می‌کنند؟ اگر این کار را انجام دهند جلوی همه رسانه‌ها، خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی اعتراض خودم را پس خواهم گرفت!

هنوز هم به نظر می‌رسد از این اتفاق ناراحت باشید؟

بحث ناراحتی نیست. اسم لیگ برتر ما حرفه ای است و باید تصمیمات و رفتارها هم حرفه ای باشد. به نظر شما هفته دوم لیگ برتر ما حرفه ای برگزار شد؟

منظور شما عدم سفر پدیده مشهد به رفسنجان است؟

یکی همین برگزاری بازی نفت مسجد سلیمان و سپاهان اصفهان در اهواز که پوئن بسیار خوبی برای رقیب ما بود. همین ۳ امتیاز شاید در انتهای لیگ سرنوشت تیم قهرمان را تعیین یا تغییر دهد. دومی‌هم سفر نکردن پدیده به رفسنجان بود. من می‌دانم مربیان و بازیکنان چند تیم لیگ برتری هنوز پولی دریافت نکرده اند. آیا باید بازی‌های لیگ را تحریم کنند؟ این جوری که سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. من معتقدم وقتی ادعای لیگ حرفه ای داریم باید حرفه ای باشیم و …

صحبت ما بیشتر در خصوص بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان بود. شما روز چهارشنبه با نساجی مازندران بازی دارید. این دیدار را چطور می‌بینید؟

اتفاقا سئوال خوبی پرسیدید! سال گذشته و درحالی که ما باید خودمان را برای بازی مهم فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کردیم در باتلاق با نساجی بازی کردیم. اجبار کردند که درآن زمین باید بازی کنیم و ما هم تمکین کردیم. آیا زمین این روزهای نفت مسجد سلیمان بدتر از آن روز نساجی بود؟ این رفتار و برخوردهای دوگانه جای تأمل دارد.

جواب پرسش ما را ندادید؟

نساجی تیم ریشه دار و خوبی است. مطمئن هستم انگیزه زیادی هم برای بازی در آزادی دارند اما بچه‌های ما پس از پیروزی شیرین برابر فولاد خوزستان حالا با روحیه و اعتماد به نفس بالاتری به میدان می‌روند. تنها حسرت و افسوس من، مربیان و بازیکنان پرسپولیس خالی بودن ورزشگاه آزادی در این دیدار است. واقعا جای تماشاگران در این بازی خالی است و امیدوارم هر چه زودتر شرایطی به وجود بیاید که مسابقات فوتبال با حضور هواداران و تماشاگران برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)