خبرگزاری پرسپولیس : افشين پيرواني به عنوان سرمربي سابق پرسپوليس همچنان بازي‌هاي تيم محبوبش را دنبال مي‌كند.

پيرواني كه معمولا يكي از تماشاگران ويژه سرخ‌ها در استاديوم آزادي است، حالا چند پيشنهاد ليگ برتري دارد و هيچ بعيد نيست كه او روزي با تيم جديدش مقابل پرسپوليس به ميدان برود.

ماجراي حضور پيرواني در مناطق زلزله‌زده نيز موضوع ديگري بود كه در موردش با كاپيتان سابق پرسپوليس صحبت كرديم.

* بازي پرسپوليس ـ راه‌آهن را چطور ديديد؟

بازي خوبي بود و بالاخره پرسپوليس توانست به يك برد خانگي برسد. هرچند كه هر دو گل پرسپوليس از روي ضربات ايستگاهي به دست آمد و بعضي از كارشناسان نسبت به اين موضوع انتقاد داشتند، ولي كسب اين سه امتياز براي پرسپوليس از نان شب هم واجب‌تر بود و اميدوارم اين تيم با توجه به حمايت و حساسيتي كه هواداران در موردش دارند از اين شرايط خارج شود. در كل شرايط اين تيم اميدواركننده است.

* رويارويي علي دايي با پرسپوليس هم از نكته‌هاي قابل توجه اين بازي بود.

علي دايي يكي از بزرگان فوتبال ايران و پرسپوليس است و براي پرسپوليس و تيم ملي زحمات زيادي كشيده و بايد جايگاه و احترام خاص خودش را داشته باشد. رويارويي دايي و پرسپوليس يكي از نكته‌هاي قابل توجه اين بازي بود و در همين بازي ديديم كه چطور دايي و بازيكنان براي هم ارزش و احترام قائل مي‌شدند و چه صحنه‌هاي جالبي را رقم زدند. به نظر من تيم دايي هم بازي خوبي را انجام داد و همين كه اين تيم با وجود تمام مشكلات و دير تشكيل‌شدنش به چنين جايگاهي رسيده، قابل احترام است. من آينده خوبي براي تيم دايي مي‌بينم.

* در مورد شما و پيشنهادهايي كه از باشگاه‌هاي ذوب‌آهن يا گهر داشتيد، صحبت‌هاي زيادي به گوش رسيد.

مسئولان باشگاه ذوب‌آهن مذاكراتي با من انجام دادند ولي در پايان آقاي كاظمي سرمربي اين تيم شدند و من هم براي ايشان و باشگاه ذوب‌آهن آرزوي موفقيت مي‌كنم. البته باشگاه گهردورود هم با من مذاكراتي را انجام داد كه هنوز به جايي نرسيده است.

* چطور؟

متاسفانه هنوز مشكلات مديريتي باشگاه حل نشده و اين تيم در بلاتكليفي به سر مي‌برد.

گهر تيم خوبي است كه هواداران زياد و خونگرمي دارد و حيف آنان است كه تيم‌شان دچار اين اتفاق‌ها شود. من به سهم خودم اميدوارم مشكلات باشگاه گهر هر چه زودتر حل شود تا اين تيم بتواند دل گروهي از مردم خوب كشورمان را شاد كند.

* پيشنهاد ديگري نداريد؟ آيا هنوز براي آمدن به ليگ برتر اميدوار هستيد؟

(باخنده) من زماني بايد براي آمدن به ليگ برتر اميدوار باشم و لحظه‌شماري كنم كه يكي از همكارانم اخراج شود! در حالي كه هرگز چنين آرزويي ندارم و دلم نمي‌خواهد جانشين كسي شوم. من فقط به دنبال جايگاه خودم هستم.

* ماجراي حضور شما در مناطق زلزله‌زده چه بود؟

وقتي همراه تيم فوتبال 98 و بازيكنان همدوره‌اي خودم به تبريز رفته بوديم، متوجه شدم از وسايل معمولي و موردنياز، لودر جهت خاكبرداري است. من اين موضوع را با تعدادي از دوستانم در ميان گذاشتم و با كمك و همراهي اين عزيزان توانستيم يك دستگاه لودر را به مردم زلزله‌زده اهدا كنيم.

اميدوارم هر چه زودتر هموطنان زلزله‌زده عزيزمان بتوانند شرايط را براي ساخت و ساز فراهم كنند. همان‌طور كه مي‌دانيد فصل سرما نزديك است و با توجه به شرايط جغرافيايي تبريز و مناطق زلزله‌زده، سرماي شديدي در آن منطقه به‌وجود مي‌آيد. اميدوارم با مساعدت مسئولان، هموطنان زلزله‌زده ما هر چه زودتر سروسامان پيدا كنند.
سید احسان هاشمی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)