پرسپولیس نیوز : کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم اقدامی که امروز صورت گرفته شیطنتی بوده تا دوباره بخواهند شرایط روحی و روانی این تیم را به هم بزنند.

افشین پیروانی در خصوص شایعه حضورش در پرسپولیس به عنوان جایگزین برانکو ایوانکوویچ که امروز در کنفرانس خبری سرمربی پرسپولیس مطرح شد، گفت: پرسپولیس امروز آرامش کافی دارد و این دوستان که این سؤالات را مطرح می‌کنند به دنبال بر هم زدن این آرامش هستند.

وی با بیان اینکه در خصوص موضوع طرح شده در کنفرانس پرسپولیس هیچ بحث و حرفی با وی نشده است، ادامه داد: در حال حاضر به عنوان مدیر تیم ملی، طرفدار پرسپولیس هستم و نمی‌توانم تظاهر کنم که هوادار این تیم نیستم، چون مدت‌ها در پرسپولیس بازی کرده‌ام و سالها کاپیتان این تیم بودم.

پیروانی تأکید کرد: یک بار دیگر تأکید می‌کنم که بهترین گزینه برای سرمربی‌گری پرسپولیس برانکو است. او هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ شخصیتی در بین بهترین مربیان قرار داشته و هنوز هم هست و با بازی‌های خوبی که پرسپولیس انجام می‌دهد به آینده این تیم امیدوار هستم. فکر می‌کنم اقدامی که امروز صورت گرفته  شیطنتی بوده تا دوباره بخواهند شرایط روحی و روانی این تیم را به هم بزنند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس تأکید کرد: با توجه به اتفاق تلخی که برای این تیم افتاد و پرسپولیس کاپیتان خوب و بااخلاقش را از دست داد، بازیکنان این تیم امروز در حال به دست آوردن آرامش خود هستند و بهتر است که دوستان با این ترفندهایی که اتفاقا کهنه شده است و مطرح کردن نام‌ها دنبال بر هم زدن آرامش پرسپولیس نباشند.

وی تصریح کرد: بهترین گزینه برای هدایت پرسپولیس برانکو است و امیدوارم مانند سابق حالا که باز هم او از همه لحاظ مورد تأیید است، بتواند نتایج خوبی را به دست آورده و با این تیم مقام‌های خوبی را نیز کسب کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)